رکوردشکنی اروپایی ختافه در شب شکست مقابل بارسلونا

به گزارش لیسو، شگفتی ساز این فصل فوتبال اسپانیا در شبی که مدافع عنوان قهرمانی لالیگا را به دردسر انداخت؛ یک رکورد جدید در فوتبال اروپا به ثبت رساند.

رکوردشکنی اروپایی ختافه در شب شکست مقابل بارسلونا

با ما سفر کنید و با تور چک از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای پراگ را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، پس از پیروزی نفسگیر 2 بر یک تیم فوتبال بارسلونا مقابل ختافه در بازی شب گذشته (شنبه) در استادیوم نوکمپ، کیکه ستین از رویکرد خشن حریف مادریدی انتقاد کرد و مدعی شد که داور با وجود پرتعداد بودن خطاهای حریف، آنطور که باید بازیکنان این تیم را مجازات نکرده است.

آمارهایی که در خاتمه بازی منتشر شد نیز به نوعی ادعای سرمربی تیم فوتبال بارسلونا را تأیید می کرد. ختافه که در این فصل شگفتی ساز لالیگا بوده است، در بازی شب گذشته اش مقابل کاتالان ها طی 90 دقیقه مرتکب 30 مورد خطا شد و این در حالی بود که کاتالان ها تنها 12 بار خطا کردند. با این وجود تعداد کارت های زردی که داور مسابقه به بازیکنان بارسلونا نشان داد؛ یکی بیشتر از تعداد اخطارهای بازیکنان ختافه بود (3 به 2).

تعداد خطاهایی که ختافه در این بازی مرتکب شد در این فصل از فوتبال اروپا (در 5 لیگ برتر قاره سبز شامل لیگ برتر انگلیس، لالیگای اسپانیا، سری A ایتالیا، بوندس لیگای آلمان و لوشامپیونه فرانسه) یک رکورد محسوب می گردد و هیچیک از 97 تیم این لیگ ها در این فصل طی یک بازی به اندازه ختافه مرتکب خطا نشده اند.

بالا بودن آمار خطاهای ختافه تنها محدود به این بازی نمی گردد و این تیم پیش از این هم در دو بازی دیگرش در لالیگا مقابل تیم های بتیس و وایالدولید در هر کدام 28 بار مرتکب خطا شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 777

به "رکوردشکنی اروپایی ختافه در شب شکست مقابل بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی اروپایی ختافه در شب شکست مقابل بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید