معاوضه بازیکن میان بارسلونا و اتلتیکومادرید منتفی شد، گریزمان در نوکمپ می ماند

به گزارش لیسو، منابع خبری در کشور اسپانیا از منتفی شدن بازگشت مهاجم فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا به تیم سابقش برای ورود یکی از بازیکنان اتلتیکومادرید به نوکمپ خبر داده اند.

معاوضه بازیکن میان بارسلونا و اتلتیکومادرید منتفی شد، گریزمان در نوکمپ می ماند

به گزارش خبرنگاران، پایگاه خبری ESPN به نقل از منابع نزدیک به دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکومادرید گفت که این دو باشگاه اسپانیایی درباره معاوضه دو بازیکن هجومی خود با یکدیگر وارد مذاکره شده بودند اما مذاکرات آنها نافرجام ماند و به نتیجه نرسید. بر اساس این گزارش مذاکراتی درباره بازگشت آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی بارسلونا - کسی که تابستان سال گذشته به این تیم پیوست - به اتلتیکومادرید انتقال ژوائو فلیکس در جهت معکوس اجرا شده اما در نهایت یکی از طرفین آن را رد نموده است. اینکه کدام باشگاه این مذاکره را شروع و کدامیک آن را رد نموده مشخص نیست اما گویا خبر تماس میان آنها صحت دارد.

نخستین بار این نشریه مارکای اسپانیا بود که روز آدینه با تیتر معاوضه غیرممکن به احتمال جابجایی گریزمان و فلیکس اشاره نمود و حالا ESPN هم وقوع مذاکره میان دو طرف را تأیید و در عین حال اعلام نموده که این پیشنهاد خیلی سریع رد شده است. در این میان اما ظاهراً هیچ یک از دو باشگاه حاضر نیستند ارائه این پیشنهاد به طرف مقابل را گردن بگیرند هرچند نشریه مارکا نوشته است که خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا این پیشنهاد را به همتایش در اتلتیکومادرید داده است.

گویا تماس میان دو باشگاه برای آنالیز امکان معاوضه گریزمان و فلیکس در ابتدای ماه آگوست و قبل از حذف دو تیم از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

گریزمان تابستان سال گذشته با پرداخت شدن غرامت 120 میلیون یورویی فسخ قراردادش به اتلتیکومادرید از سوی بارسلونا راهی نوکمپ شد و با این تیم قراردادی 5 ساله بست که سال اول آن در این تیم به هیچ عنوان مطابق انتظار سپری نشد.

پس از رفتن گریزمان، اتلتیکومادرید با قراردادی 126 میلیون یورویی فلیکس را از بنفیکا خرید که دومین بازیکن نوجوان گران قیمت تاریخ فوتبال پس از کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن (180 میلیون یورو) بود. او نیز مانند گریزمان در فصلی که گذشته نمایش چندان درخشانی نداشت و عملکردش تحت الشعاع مصدومیت نهاده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1155

به "معاوضه بازیکن میان بارسلونا و اتلتیکومادرید منتفی شد، گریزمان در نوکمپ می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاوضه بازیکن میان بارسلونا و اتلتیکومادرید منتفی شد، گریزمان در نوکمپ می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید