قطر آخرین شانس کسب سهمیه المپیک، ملی پوش تیراندازی: فشار زیادی را تحمل می کنیم

به گزارش لیسو، ملی پوش تیراندازی ایران در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا که آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک 2020 است، گفت: اگر نتوانیم سهمیه بگیریم باید چهار سال دیگر صبر کنیم که این موضوع فشار زیادی را به ورزشکاران وارد می نماید.

قطر آخرین شانس کسب سهمیه المپیک، ملی پوش تیراندازی: فشار زیادی را تحمل می کنیم

با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا از 12 تا 22 آبان ماه در قطر برگزار می شود. این مسابقات آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک 2020 است. نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان تنها نمایندگان تیراندازی ایران هستند که سهمیه المپیک را کسب نموده اند. این در حالی است که برای المپیک 2016 پنج تیرانداز ایران سهمیه حضور در بازی ها را کسب نموده بودند و اکنون باید دید که آیا ملی پوشان در قطر تعداد سهمیه های ایران را افزایش می دهند یا خیر.

گلنوش سبقت اللهی، ملی پوش ایران که در المپیک 2016 نیز حضور داشت در خصوص وضعیت آمادگی خود قبل از اعزام به قهرمانی آسیا به خبرنگاران گفت: به تازگی از اردوی هانوفر برگشتیم و آنجا در بخش خفیف تمرینات خوبی داشتیم. بعد از بازگشت نیز تمرینات و اردویمان را در تهران ادامه دادیم. تمام کوشش خود را می کنیم تا به آنچه شایستگی داریم، برسیم.

او در این مورد اضافه کرد: تمام کوششم را کردم تا آماده باشم. علاوه براین از نظر ذهنی هم شرایط خوبی دارم اما همه چیز به روز مسابقه برمی شود.

سبقت اللهی در خصوص احتمال کسب سهمیه المپیک در قطر اعلام کرد: تمام کوششم در جهتی است که سهمیه المپیک بگیرم اما نمی گویم که این موضوع قطعا اتفاق می افتد.

او در خصوص فشار ذهنی قهرمانی آسیا به عنوان آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک گفت: فشار زیادی به ما وارد می شود. قهرمانی آسیا آخرین مسابقه کسب سهمیه است و اگر نتوانیم سهمیه بگیریم باید چهار سال دیگر صبر کنیم که این موضوع فشار زیادی را به ورزشکاران وارد می نماید با این حال سعی می کنیم خودمان را مدیریت کنیم تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

سبقت اللهی در خصوص مسائل تیم در راه قهرمانی آسیا گفت: مشکل کمبود فشنگ همواره وجود داشته اما الان گفتن آن دردی را دوا نمی نماید و آنقدر نزدیک مسابقات هستیم که برای حل مسائل وقتی نمانده است.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایران در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این رقابت ها حضور پیدا می نماید که در سه گروه اعزام می شوند.

گروه اول با ترکیب آرمینا صادقیان، امیر سیاوش ذوالفقاریان، مه لقا جام بزرگ، نجمه خدمتی، فاطمه کرم زاده، الهه احمدی، مهیار صداقت، پوریا نوروزیان، امیرمحمد نکونام، حسین باقری، گلنوش سبقت الهی، هانیه رستمیان، سیده شیرین مرتضوی، محمد حسین پرورش نیا، امیرحسین آقازاده، مسلم میرمحمدی و مرضیه پرورش نیا به همراه الهام هاشمی، محمدزائر رضایی، محسن نصر اصفهانی و فرشید عبدالمحمدی از مربیان رشته تیراندازی سه شنبه، 7 آبان تهران را به مقصد قطر ترک می نمایند.

گروه دوم با ترکیب حسنا توتونچی، مینا قربانی، امیرمحمد دادگر، علی دوستی، جواد فروغی و رامتین بشارتی 11 آبان ماه در این رقابت ها حضور خواهند یافت و گروه سوم نیز با ترکیب فاطمه صالحی، فاطمه امینی، نورا کسری، پرنیان بابائی، فاطمه عبدالهی، رسول عفتی، سجاد پور حسینی به همراه مریم طالبی مربی رشته تفنگ 16 آبان ماه راهی قطر می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 421

به "قطر آخرین شانس کسب سهمیه المپیک، ملی پوش تیراندازی: فشار زیادی را تحمل می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطر آخرین شانس کسب سهمیه المپیک، ملی پوش تیراندازی: فشار زیادی را تحمل می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید