مانچینی: تلخ ترین اتفاق عمرم را تجربه کردم، فعلاً وقت صحبت درباره آینده من نیست

به گزارش لیسو، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از ناکامی مجدد تیمش برای صعود به جام جهانی ابراز تأسف کرد و حاضر نشد صحبتی درباره تصمیمش برای ماندن یا ترک این تیم بزند.

مانچینی: تلخ ترین اتفاق عمرم را تجربه کردم، فعلاً وقت صحبت درباره آینده من نیست

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مانچینی پس از شکست خانگی یک بر صفر تیم ملی ایتالیا برابر مقدونیه شمالی که منجر به ناکامی دوباره آتزوری در راستا صعود به جام جهانی شد، به خبرنگاران گفت: همانطور که قهرمانی در یورو 2020 حیرت آورترین تجربه زندگی ام را ساخت، این شکست تلخ ترین اتفاق عمرم را رقم زد. هیچ چیزی نداریم که بگوییم. فوتبال همین است. گاهی اوقات اتفاقاتی باورنکردنی رخ می دهد و گاهی اوقات اتفاقاتی تلخ. اول از همه اینکه ما اصلاً نباید می گذاشتیم کارمان به پلی آف کشیده شود اما در بازی هم کم نگذاشتیم و هر کاری می شد انجام دادیم تا برنده شویم. حتی حرف زدن درباره اش هم سخت است. قهرمانی مان در یورو کاملاً سزاوارانه بود چون عالی فوتبال بازی می کردیم اما بخشی از شانسی که در آن مسابقات داشتیم، در انتخابی جام جهانی کاملاً به ما پشت کرد و همین موضوع سبب شد که از ماه سپتامبر تا الان اتفاقاتی بسیار بد که باورشان سخت است برای ما رخ دهد.

مانچو اضافه کرد: ما در مرحله انتخابی تیم برتر گروه مان بودیم و تنها چیزی که نیاز داشتیم این بود که یک بار شانس به ما رو کند اما هرگز این اتفاق رخ نداد. امشب هم خوردن گل در دقیقه 92 تکمیل کننده همه اتفاقات بدی بود که در این مدت برای ما رخ داد. این تیم، گروهی متشکل از بازیکنان خوب است و من برای آنها ناراحتم.

سرمربی آتزوری در پاسخ به سؤالی درباره آینده اش هم گفت: ببینیم چه می شود. فکر می کنم الان همه آنقدر ناراحت هستند که کسی نخواهد درباره آینده صحبت کند. من باید بگویم که الان بیشتر مراقب بازیکنانم هستم تا در ماه جولای که قهرمان یورو شدیم. آنها الان در شرایط سختی هستند. تعلق خاطر من به آنها بی مقدار است. برای صحبت درباره اینکه بعد از این چه اتفاقاتی برای تیم ما رخ خواهد داد خیلی زود است. تیم بیش از حد ناراحت است اما در عین حال باید گفت که همین تیم بازیکنانی بزرگ دارد که آینده شان روشن است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2031

به "مانچینی: تلخ ترین اتفاق عمرم را تجربه کردم، فعلاً وقت صحبت درباره آینده من نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانچینی: تلخ ترین اتفاق عمرم را تجربه کردم، فعلاً وقت صحبت درباره آینده من نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید