مراسم دو تفریحی بازی های آسیایی جاکارتا فان ران در حاشیه دریاچه خلیج فارس برگزار گردید

به گزارش لیسو، صبح امروز با حضور حیدر فرمان مسئول اجرایی شورای المپیک آسیا و مسئولان المپیک اندونزی و کمیته برگزاری بازیهای آسیایی مراسم دو تفریحی این بازی ها برگزار گردید.

مراسم دو تفریحی بازی های آسیایی جاکارتا فان ران در حاشیه دریاچه خلیج فارس برگزار گردید

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، این مراسم با همت و همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران و کمیته ملی المپیک و با حضور بیش از هزار نفر از نوجوانان،جوانان و بزرگسالان با برگزاری دو تفریحی، طناب زنی، بدمینتون و حرکات نمایشی ورزشی برگزار گردید.

در سرانجام این مراسم ماسکات و لوح یادبود بازیهای آسیایی جاکارتا از سوی حیدر فرمان و مسئولان المپیک اندونزی به دکتر حسنی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران و بعضی مدیران ورزشی اهدا شد.

قبل از برگزاری هر دوره از بازیهای آسیایی، شورای المپیک آسیا و کمیته المپیک کشور میزبان و ستاد برگزاری بازیها در چند کشور آسیایی جهت معرفی بازیهای آسیایی،کشور میزبان، ماسکات بازیها و ....مسابقات تفریحی دو برگزار می گردد که به همین منظور این مسابقات با حضور مسئولان شورای المپیک آسیا و کمیته المپیک اندونزی و نمایندگان کمیته برگزاری بازیهای آسیایی طی امروز و فردا در دو شهر تهران و اصفهان برگزار می گردد که مراسم تهران آن امروز برگزار و فردا آدینه نیز این مراسم در اصفهان برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 459

به "مراسم دو تفریحی بازی های آسیایی جاکارتا فان ران در حاشیه دریاچه خلیج فارس برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم دو تفریحی بازی های آسیایی جاکارتا فان ران در حاشیه دریاچه خلیج فارس برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید