مست عشق فتحی به یک شبکه ماهواره ای فارسی زبان فروخته شد

به گزارش لیسو، خبرگزاری خبرنگاران- چند ماه بعد از نامه نگاری ها و جدال رسانه ای تهیه کننده ایرانی و ترکیه ای پروژه مست عشق حالا ظاهرا فیلم حسن فتحی برای پخش به یک شبکه ماهواره ای فارسی زبان فروش رفته است.

مست عشق فتحی به یک شبکه ماهواره ای فارسی زبان فروخته شد

به گزارش خبرنگاران، پاییز سال جاری بود که خبر آماده شدن مست عشق زیر نظر سرمایه گذار ترکیه ای این فیلم در قالب فیلم و سریال منتشر شد.

خبری که با واکنش تند حسن فتحی و مهران برومند روبرو شد و آنها با اعلام باقی ماندن فیلمبرداری 8 سکانس تهدید کردند هر گونه اقدام فنی روی فیلم بدون نظر آنها پیگرد قانونی دارد.

در مقابل سرمایه گذار ترکیه ای از طولانی شدن فراوری و هفتاد ساعت فیلمبرداری برای یک فیلم نود دقیقه ای انتقاد کرد. این جنجال ها چند وقتی به سرانجام رسید تا اینکه طی روزهای گذشته یک شبکه ماهواره ای فارسی زبان با پخش تیزرهایی از پخش سریال مست عشق خبر داده!

پیگیری ها از سرمایه گذار ترکیه ای حاکی از درستی این خبر است. این سرمایه گذار اعلام نموده تدوین و مراحل فنی این فیلم به سرانجام رسیده و با توجه به عدم اقدام طرف ایرانی برای اکران، قرارداد پخش سریال مست عشق با این شبکه ماهواره ای بسته شده و این روزها دوبله فارسی آن در حال اجرا است تا پخش آن شروع گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1593

به "مست عشق فتحی به یک شبکه ماهواره ای فارسی زبان فروخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مست عشق فتحی به یک شبکه ماهواره ای فارسی زبان فروخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید