مشکل آنتن دهی تا خردادماه سال 1401 در شیراز حل خواهد شد

به گزارش لیسو، مدیر مخابرات منطقه فارس گفت: با نصب 99 سایت در کلانشهر شیراز تا خرداد ماه سال آینده مشکل آنتن دهی برطرف خواهد شد.

مشکل آنتن دهی تا خردادماه سال 1401 در شیراز حل خواهد شد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از شیراز، فرشید ایزدی مدیر شرکت مخابرات استان فارس ضمن تایید وجود بعضی مسائل در زمینه آنتن دهی تلفن همراه، گفت: با افزایش احتیاج مشترکان به اینترنت و پهنای باند بیشتر طبیعی است تعداد سایت های موجود کافی نیست و احتیاج به توسعه بیشتر است.

مدیر مخابرات منطقه فارس در مورد صدورمجوز های لازم توسعه در شیراز بیان نمود: با رئیس و اعضای شورای شهر شیراز ملاقات های مفیدی برگزار شده و به رویکرد های مناسبی جهت توسعه تلفن همراه در شهر شیراز رسیده ایم.

ایزدی در شرح احتیاج شهرستان شیراز به توسعه اضافه نمود: با احداث 99 سایت تازه در سطح شهر شیراز تا خرداد ماه سال آینده امید است تمام مسائل تلفن همراه این شهر در حوزه صدا و دیتا حل گردد.

او اضافه نمود: تامین 99 سایت و تجهیزات آن در شرایط کنونی کشور بسیار مشکل است، اما در حال حاضر با وجود تامین تجهیزات با مشکل ممانعت مردمی در زمینه نصب سایت های تلفن همراه روبرو هستیم و درحال حاضر تبدیل به بزرگ ترین مشکل ما شده است.

مدیر مخابرات منطقه فارس ضمن تاکید بر بی خطر بودن تشعشعات تلفن همراه و اطمینان به مردم شریف استان، گفت: این شایعه که نزدیکی سایت تلفن همراه خطرآفرین است کاملا اشتباه است و در اصل هرچه که فاصله تلفن همراه با دکل بیشتر باشد گوشی موبایل امواج بیشتری جهت برقراری ارتباط ساطع می نماید.

ایزدی از مردم شریف استان فارس درخواست کرد اختلالات آنتن دهی در منطقه خود را با تماس با شماره 9990 اعلام نمایند و اضافه نمود: هرچه تعداد تماس ها از منطقه ای خاص بیشتر باشد از نظر توسعه و نصب سایت در اولویت قرار می گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1852

به "مشکل آنتن دهی تا خردادماه سال 1401 در شیراز حل خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل آنتن دهی تا خردادماه سال 1401 در شیراز حل خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید