پیش بینی حضور 10 تا 12 تیم را در لیگ برتر داریم، برگزاری مسابقات هندبال جوانان آسیا اواسط مرداد قطعی می گردد

به گزارش لیسو، رئیس فدراسیون هندبال گفت: ما پیش بینی حضور 10 تا 12 تیم در لیگ برتر را داریم هرچند بعضی تیم ها به تعهدات خود عمل نکردند و اگر شکواییه داشته باشند از لیگ برتر حذف می شوند.

پیش بینی حضور 10 تا 12 تیم را در لیگ برتر داریم، برگزاری مسابقات هندبال جوانان آسیا اواسط مرداد قطعی می گردد

از سفر با تور پاتایا ارزان پاییز 1400 لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

علیرضا پاکدل در تبادل نظر با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، درباره برگزاری لیگ برتر هندبال با توجه به شرایط فعلی گفت: تقویم و تاریخ برگزاری رقابت های لیگ برتر هندبال را چند وقت پیش گفتیم و طبق تصمیم گیری ها قرار است دهه دوم شهریور لیگ مردان و مهر ماه لیگ بانوان برگزار گردد. در مورد اینکه لیگ با شرایط فعلی به صورت قطعی برگزار می گردد یا خیر، ما هم اطلاعی نداریم و باید ببینیم در آن موقع شرایط به چه صورت پیش می رود.

وی بیان نمود: لیگ برتر فوتبال هم که هم اکنون در حال برگزاری است، با مجوز ستاد مقابله با کرونا مجدداً راه اندازی شد. بنابراین ما هم باید ببینیم در آن مقطع زمانی ستاد مقابله با کرونا اجازه برگزاری مسابقات را می دهد یا خیر. فدراسیون تابع نظرات وزارت ورزش و ستاد است و اگر مجوز داده گردد، با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی این مسابقات را برگزار خواهیم کرد. مهم ترین اصل برای فدراسیون هندبال سلامت بازیکنان است و حتی سال گذشته هم فدراسیون ما زودتر از سایر فدراسیون ها مسابقات لیگ را تعطیل و رده بندی را گفت.

رئیس فدراسیون هندبال در مورد تعداد حضور تیم ها در لیگ برتر هندبال مطرح کرد: تا الان یک سری از باشگاه ها مطالبات بازیکنان را پرداخت نموده اند و دو باشگاه با توجه به عدم پرداخت مطالبات و شاکیانی که دارند، هنوز حضورشان در لیگ هندبال قطعی نیست. به آنها فرصت دادیم اگر تا آخر هفته رضایت شاکیان خود را جلب نمایند و شکواییه ای هم به دست ما نرسد، اجازه حضور در لیگ را به آنها می دهیم و در غیر این صورت حذف خواهند شد. خوشبختانه در لیگ بانوان هم هیچ گونه شکایتی نداریم و این نشان می دهد که آنها به تعهدات خود عمل نموده آند. در کل پیش بینی ما حضور 10 تا 12 تیم است.

پاکدل اضافه کرد: از لیگ دسته یک چند درخواست داشتیم، به تیم سنگ آهن بافت یزد مجوز حضور در لیگ برتر را دادیم. همچنین تیم های سوم و چهارم لیگ بانوان هم در صورتی که بتوانند ورودی را پرداخت نمایند، می توانند در لیگ برتر حضور پیدا نمایند.

رئیس فدراسیون هندبال در مورد جام باشگاه های مردان آسیا اظهار کرد: در حال حاضر باشگاه مس کرمان به صورت کتبی برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی نموده است. تیم شهید شاملی کازرون هم اعلام آمادگی نموده و قرار است مدارک خود را برای ما ارسال کند.

وی همچنین درباره مسابقات هندبال جوانان آسیا و سالن برگزاری این رقابت ها مطرح کرد: قرار است کنفدراسیون هندبال آسیا اواسط مرداد ماه به ما اعلام نهایی کند که این مسابقات به میزبانی ایران برگزار می گردد یا خیر. به هر حال با توجه به شیوع ویروس کرونا هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و باید ببینیم آنها چه تصمیمی می گیرند. اگر قرار باشد این مسابقات به میزبانی ایران در مهر ماه در شهر شیراز برگزار گردد، ما با مسئولان این استان هماهنگی های لازم را انجام خواهیم داد و با رعایت پروتکل های بهداشتی این مسابقات را برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: سالن دانشگاه آزاد اسلامی استانداردهای بین المللی را دارا بود و خوشبختانه با موافقت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قرار است این مسابقات در این سالن برگزار گردد. البته بعضی ریزه کاری ها در این سالن باید انجام می شد و همچنین دو رختکن باید اضافه می شد که در حال اجرا آنها هستیم و تا هفته آینده به اتمام می رسد.

4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1181

به "پیش بینی حضور 10 تا 12 تیم را در لیگ برتر داریم، برگزاری مسابقات هندبال جوانان آسیا اواسط مرداد قطعی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی حضور 10 تا 12 تیم را در لیگ برتر داریم، برگزاری مسابقات هندبال جوانان آسیا اواسط مرداد قطعی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید