مقاله: استفاده از پارکت لمینت (Laminate Flooring)

به گزارش لیسو، کافی شاپ ها و کافه ها تقریبا جزء مراکز هستند که زیبایی و آرامش بخش بودن محیط می تواند تاثیربسزایی در افراد و به ویژه جذب مخاطب شود. استفاده از دکوراسیون درجه یک چوبی و فضاسازی چنین مکان هایی، می تواند محیط را برای جذب هر چه بیشتر جوانان که می خواهند ساعتی اوقات خود را در آنجا بگذرانند و از نوشیدن انواع نوشیدنی ها در چنین محیط های فرهنگی لذت ببرند، کاملا آماده کند.

مقاله: استفاده از پارکت لمینت (Laminate Flooring)

پارکت های لمینت، از جمع چند لایه چوب به یکدیگر تشکیل می شوند. این پارکت ها به گونه ای ساخته شده اند که احتیاج به نصب و تثبیت ندارند. در واقع این نوع پارکت ها با هیچ نوع مصالحی به زمین وصل نمی شوند و نصب آنها تنها با استفاده از چند زبانه و شیار های کوچک صورت می گیرد. نگهداری این کفپوش ها بسیار آسان بوده و اگر از برند و مارک خوبی برخوردار باشند تفاوتی چندانی با چوب ندارند.

باید توجه داشت که قبل از نصب پارکت لمینت باید از سطح کف زمین مراقبت کرد. این کف پوش ها تا زمانی که سطح زمین تمیز و صاف و خشک باشد قابل نصب بر روی هر نوع از کف و زمین خواهد بود. پس از طی این مراحل نوبت به نصب پارکت ها می رسد. مراحل نصب به این صوررت خواهد بود که پس از تمیز کردن و صاف کردن کف باید یک لایه نازک از پلی اتیلن انعطاف پذیر بر روی کف نصب شود. این لایه نفوذ ناپذیر نقش عایق را برای جلوگیری از نفوذ آب ایفا می کند. سپس این لایه را در زیر پارکت شناور شبیه به یک عایق صوتی نصب می کنیم.

منبع مقاله: استفاده از پارکت لمینت (Laminate Flooring)

انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1857

به "مقاله: استفاده از پارکت لمینت (Laminate Flooring)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: استفاده از پارکت لمینت (Laminate Flooring)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید