مقاله: فنگ شویی چیست و چه کاربرد هایی در زندگی ما دارد؟

به گزارش لیسو، به گزارش خبرنگاران؛ فنگ شویی (Feng Shui) یک فن و به بیان دیگر فلسفه ای است که از زمان های قدیم بین مردمان کشور چین مرسوم بوده است. فنگ به معنای باد، شویی نیز به معنای آب است. باد و آب در مقابل هم درنظر گرفته می شوند، اما در فرهنگ چین هر دو برای سلامتی خوب و مهم هستند. باد و آب هر دو بخش عظیمی از دنیا طبیعی و حیاتی هستند، چرا که زمین موجودی زنده در نظر گرفته می گردد که با انرژی به نام جی پر شده است. در واقع اساس فنگ شویی دیدگاهی است که فلسفه و فنون باستانی چین به دنیا دارد. بر اساس این دیدگاه، زمین، زنده و منبع انرژی است. به بیان ساده فنگ شویی (fengshway تلفظ می گردد) در فرهنگ چین، یک سازمان قانون مند درنظر گرفته می گردد که نظم و جهات فضایی را در رابطه با جریان انرژی کنترل می نماید. اگر بخواهیم جزئی تر بگوییم، ما یاد می گیریم که فنگ شویی تکنیک های دقیق و تعیینی برای به حدبیشتر رساندن فضا هم در ظاهر و هم در احساس است که جریان انرژی مثبت در آن افزایش یافته است.

مقاله: فنگ شویی چیست و چه کاربرد هایی در زندگی ما دارد؟

چرخه مخرب: اگر این عنصر ها نادرست استفاده شوند (یکی در میان استفاده شوند) خطرناک می شوند و چرخه مخربی ایجاد می نمایند. زیرا: آب، آتش را خاموش می نماید. آتش فلز را ذوب می نماید. فلز، چوب را می برد. چوب، خاک را می فرساید. خاک، آب را آلوده می نماید.

خانۀ هر فرد امن ترین و اصلی ترین منبع آرامش او است؛ بنابراین برای داشتن خانه ای که منبع آرامش برای خودتان و خانواده تان باشد باید اقدامات متعددی انجام دهید. دکوراسیون خانه یکی از اصلی ترین مواردی است که نقش بسیار پررنگی در این زمینه دارد. یکی از اصلی ترین کاربرد های فنگ شویی در دکوراسیون خانه است که شامل چیدمان کلی لوازم منزل، رنگ های استفاده شده، استفاده از بعضی لوازم خاص مانند گلدان و آینه و یا محل قرارگیری آن ها است. اگرچه برای خیلی از ما اجرای همه یا بیشتر قوانین فنگ شویی مقدور نیست، اما اعمال بعضی از مفاهیم اصلی آن به ما یاری می نماید تا انرژی مثبت را درون خانه خود بیاوریم و در آرامش روحی خانواده خود تأثیرگذار باشیم. در ادامه چند مورد اساسی کاربرد فنگ شویی در دکوراسیون خانه را ملاحظه خواهید کرد:

منبع مقاله: فنگ شویی چیست و چه کاربرد هایی در زندگی ما دارد؟

انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1879

به "مقاله: فنگ شویی چیست و چه کاربرد هایی در زندگی ما دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: فنگ شویی چیست و چه کاربرد هایی در زندگی ما دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید