مقاله: هتل آزولیک (Azulik Resort) در شهر باستانی تولوم مکزیک

به گزارش لیسو، با اقامت در ویلا های ماه هتل آزولیک، در یک رویا ساحل زندگی کنید. عاشقانه ترین و رمانتیک ترین ویلای هتل آزولیک ویلای ماه است. همه آنچه را که برای یک ماه عسل رومانتیک ایده آل تصور می کنید را در این مکان خواهید یافت . ماه ویلایی که به افتخار نوری که بر آسمان شب در این ویلا می تابد، نامگذاری شده است. ویلای ماه کلبه ای دلربا برای گذراندن عاشقانه ترین لحظات زندگی زوج های جوان است که تجربه آن بی نظیر خواهد بود.

مقاله: هتل آزولیک (Azulik Resort) در شهر باستانی تولوم مکزیک

در هتل آزولیک جمعا 47 ویلای چوبی که به 7 دسته مختلف با تزیینات زیبا و متفاوت ساخته شده است، تقسیم بندی می گردد . موقعیت مکانی ویلا ها به صورتی است که به جنگل های مایا و دریای کارائیب دید 360 درجه دارد. در ادامه به تعدادی از ویلا های معروف هتل آزولیک اشاره خواهیم کرد.

هتل آزولیک در فاصله 1.9 مایلی جنوب محوطه باستانی تولوم و 2.5 مایلی مرکز شهر تولوم واقع شده است. فرودگاه بین المللی کانکون ما حدود 90 دقیقه با ماشین تا محل آزولیک فاصله دارد.

تالاب طبیعی هتل آزولیک کارایی های دیگری هم دارد، از جمله اینکه زیست بوم منحصر به فردی را ارائه می دهد که در فرآیندهای طبیعی مثل تصفیه آب، کنترل سیل و ثبات ساحل از آن بهره می برند.

هتل آزولیک یک هتل و تفریحگاه خصوصی، مختص بزرگسالان است. تفاوت این هتل با سایر هتل های دنیا در این است که معماری، محیط، وسایل مصرفی، تزیینات داخلی و… همه و همه در راستای طبیعت و حفظ آن ساخته شده است. این هتل دارای یک ساحل خلوت و اختصاصی بوده که برای حمام آفتاب یا شنا کردن مناسب است.

منبع مقاله: هتل آزولیک (Azulik Resort) در شهر باستانی تولوم مکزیک

انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1793

به "مقاله: هتل آزولیک (Azulik Resort) در شهر باستانی تولوم مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: هتل آزولیک (Azulik Resort) در شهر باستانی تولوم مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید