مقصودی: وزنم تحت کنترل است و مسئله ای برای رسیدن به سر وزن ندارم

به گزارش لیسو، قهرمان وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد جوانان دنیا گفت: بین چهار تا پنج کیلوگرم بالای وزن هستم که زیر نظر دکتر امیرساسان وزنم تحت کنترل است. قطعا هیچ مسئله ای از این بابت ندارم.

مقصودی: وزنم تحت کنترل است و مسئله ای برای رسیدن به سر وزن ندارم

امیرحسین مقصودی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درمورد حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خوشبختانه آمادگی جسمانی خوبی دارم و شرایطم رو به رشد بوده است. تمریناتم طبق برنامه مربیان تیم ملی اجرا شده و برای حضور در مسابقات هندوستان شرایط خوبی دارم.

وی در خصوص اینکه از قبل گفته می شد برای رسیدن به سر وزن مشکل دارد، توضیح داد: چربی بدنم 12 است و هیچ مسئله ای برای کاهش وزن ندارم. بین چهار تا پنج کیلوگرم بالای وزن هستم که زیر نظر دکتر امیرساسان وزنم تحت کنترل است. قطعا هیچ مسئله ای از این بابت ندارم.

مقصودی که در آنالیز مجدد داوری مبارزه اش با میثم نصیری، برنده این مبارزه شده و ملی پوش آسیایی شد در این باره گفت: اگر مربی ام در حین مسابقه درخواست چلنج می کرد همانجا رای برمی گشت اما این اتفاق چند روز بعد رخ داد و به حقم رسیدم.

عضو تیم ملی آزاد بزرگسالان در مسابقات دنیای 2018 بوداپست با اشاره به اینکه برای اولین بار است حضور در مسابقات آسیایی بزرگسالان را تجربه می نماید، اعلام نمود: این اولین تحربه آسیایی بزرگسالانم است اما از حدود دو سال قبل در رده بزرگسالان رقابت نموده ام. دو مدال طلای نوجوانان و جوانان دنیا و یک نقره جوانان دنیا را به همراه برنز نوجوانان آسیا را در کارنامه دارم. امیدوارم در هند هم بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم و نظر کادر فنی تیم ملی را برای حضور در مسابقات گزینشی جلب کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 780

به "مقصودی: وزنم تحت کنترل است و مسئله ای برای رسیدن به سر وزن ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصودی: وزنم تحت کنترل است و مسئله ای برای رسیدن به سر وزن ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید