همدلی عامل توسعه سنندج است، وصول 160 میلیارد تومان مطالبات شهرداری از دستگاه های دولتی

به گزارش لیسو، خبرنگاران/کردستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: برای مردم فرقی ندارد که شهرداری یک نهاد عمومی غیر دولتی است یا یک نهاد دولتی، بلکه مردم انتظار خدمات دارند و انتظارشان کاملاً بجا و بحق است بنابراین با همدلی و همکاری و هم افزایی برای توسعه هر چه بیشتر شهر سنندج کوشش کنیم.

همدلی عامل توسعه سنندج است، وصول 160 میلیارد تومان مطالبات شهرداری از دستگاه های دولتی

بهرام نصراللهی زاده در ملاقات شهردار و اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر سنندج، ضمن تبریک به آنها با اشاره به اینکه شهر سنندج بعنوان مرکز استان از اهمیت و صندلی ویژه ای برخوردار است، اظهار کرد: در سالیان اخیر که شرایط سختی از نظر مالی بر کشور حاکم بود، فرایند توسعه و عمران شهری در سنندج هیچگاه متوقف نشد و امیدوارم در دوره فعالیت شورای ششم هم شاهد چنین فرایندی باشیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان وی توضیح داد: برای مردم فرقی ندارد که شهرداری یک نهاد عمومی غیر دولتی است یا یک نهاد دولتی، بلکه مردم انتظار خدمات دارند و انتظارشان کاملاً بجا و بحق است بنابراین با همدلی و همکاری و هم افزایی برای توسعه هر چه بیشتر شهر سنندج کوشش کنیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: همواره کوشش نموده ایم همراه شهردار و شورا در فرایند توسعه شهر سنندج نقش داشته باشیم و با همین نگاه و بینش در چند سال گذشته از محل اعتبارات دولتی یاری های خوبی به نهاد شهرداری شد و پروژه های خوبی به انتها رسید.

وی به ظرفیت های خوب قانون بودجه در سالیان گذشته اشاره نمود و گفت: با استفاده از همین ظرفیت ها بویژه تهاتر مطالبات و بدهی ها، بیش از 160 میلیارد تومان طلب شهرداری از دستگاه ها و سازمان های دولتی و حاکمیتی را به وسیله ظرفیت های قانون بودجه از دولت وصول کردیم.

بهرام نصراللهی زاده با بیان اینکه در استان کردستان وقتی برای حاشیه و تقابل وجود ندارد و هرکسی دلسوز این استان است باید خود را مسئول بداند و در جای خود برای توسعه استان کوشش کند.

وی بعلاوه خاطر نشان کرد: شهرداری فقط یک نهاد خدماتی و یا یک نهاد عمرانی نیست بلکه یک نهاد اجتماعی است که باید به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه داشته باشد، سنندج امروز یک شهر معمولی نیست بلکه یک شهر جهانی است و حتی در سند آمایش سرزمین هم برای سنندج کارکرد فراملی تعریف شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اشاره به اینکه سنندج امروز با سنندج 10 سال پیش بسیار فرق دارد و خوشبختانه عملکرد شهرداری و شورای شهر سنندج در سال های اخیر اعتماد آفرین بوده، گفت: امید است با همدلی و هم افزایی در سالیان آینده هم شاهد این ترقی و توسعه باشیم.

نصراللهی زاده گفت: ما بعنوان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آمادگی کامل داریم تا همانند گذشته در کنار شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج در فرایند توسعه این شهر نقش ایفا کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1742

به "همدلی عامل توسعه سنندج است، وصول 160 میلیارد تومان مطالبات شهرداری از دستگاه های دولتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدلی عامل توسعه سنندج است، وصول 160 میلیارد تومان مطالبات شهرداری از دستگاه های دولتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید