هنوز در خصوص انتقال صحن علنی به مجلس قدیم تصمیم گیری نشده است

به گزارش لیسو، خبرنگاران: سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: با توجه به تعمیرات جزئی که باید در ساختمان مجلس انجام گردد، قرار شد که جلسات علنی موقتا به مجلس قدیم منتقل گردد که هنوز در خصوص آن تصمیم گیری نشده است.

هنوز در خصوص انتقال صحن علنی به مجلس قدیم تصمیم گیری نشده است

عبدالرضا مصری سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، با اشاره به جلسه امروز این هیئت گفت: در جلسه امروز هیئت رئیسه مواردی در مورد نحوه و چگونگی برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب در صحن علنی مطرح و قرار شد تا با هماهنگی آقای روحانی این کار انجام گردد.

وی ادامه داد: مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب در نیمه مرداد و پس از مراسم نتفیذ برگزار می گردد، اما زمان دقیق آن هنوز معین نیست.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: با توجه به تعمیرات جزئی که باید در ساختمان مجلس انجام گردد، قرار بود که جلسات علنی به مجلس قدیم منتقل گردد که هنوز در مورد آن تصمیم گیری نشده است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در ادامه در مورد زمان آنالیز اعتبارنامه نمایندگان جدید تأکید کرد: پس از تأیید اعتبارنامه نمایندگان جدید توسط شورای نگهبان و وزرات کشور، اعتبارنامه آن ها در صحن علنی مجلس مورد آنالیز قرار می گیرد، ولی هنوز زمان معینی برای آن معین نشده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 956

به "هنوز در خصوص انتقال صحن علنی به مجلس قدیم تصمیم گیری نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز در خصوص انتقال صحن علنی به مجلس قدیم تصمیم گیری نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید