واکنش عجیب ایلان ماسک به مدیرعامل توییتر خبرساز شد

به گزارش لیسو، مدیرعامل توییتر به نگرانی های ایلان ماسک در خصوص تعداد کاربران جعلی و بات ها پاسخ داد. ایلان ماسک چند روز قبل مدعی شد که تعداد کاربران غیرواقعی این شبکه اجتماعی بسیار بالاتر از تخمین های مدیران توییتر است. اما حالا پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر، با انتشار چند توییت اعلام نموده که تمام آنالیز های اجرا شده نشان می دهند که شمار کاربران غیرواقعی این شبکه اجتماعی پایین تر از 5 درصد است.

واکنش عجیب ایلان ماسک به مدیرعامل توییتر خبرساز شد

همانطور که احتمالا می دانید، آقای ماسک گفته که به علت نگرانی های مربوط به این موضوع، فرایند خرید توییتر را به طور موقت تعلیق نموده است. ایلان ماسک می گوید در این زمینه باید آنالیز های دقیق تری صورت بگیرد. در پی این گفته ها، قیمت سهام توییتر به طور قابل توجهی کاهش پیدا نموده است.

آقای آگراوال در یکی دیگر از توییت های خود نوشته که او هفته گذشته تمام فرایند های استفاده شده برای معین کاربران غیرواقعی را با آقای ماسک به اشتراک گذاشته است. او افزوده که چنین تقریبی نمی تواند از طرف یک شرکت خارجی صورت بگیرد زیرا در این فرایند اطلاعات خصوصی و مهمی دخیل است. همانطور که در ادامه می توانید ببینید، ایلان ماسک با یک ایموجی به این گفته ها واکنش نشان داده است.

پاراگ آگراوال بر این باور است که بسیاری از اکانت های توییتر که به وسیله افراد واقعی کنترل می شوند، در نگاه اول ممکن است جعلی به نظر برسند. به همین دلیل تشخیص اکانت های غیرواقعی و بات ها کار بسیار سختی محسوب می گردد. آقای ماسک در ادامه نوشته:بنابراین تبلیغ دهندگان چگونه می دانند که در ازای پرداخت پول چه چیزی را به دست می آورند؟ این موضوع برای سلامت اقتصادی توییتر اساسی است. طبق گزارش های منتشر شده، آقای ماسک میخواهد اتکای این شرکت به تبلیغات را کاهش دهد و در عوض با فروش اشتراک عایدی قابل توجهی را کسب کند.

در رابطه با حاشیه های ایجاد شده حدس های زیادی اجرا شده است. بعضی می گویند ایلان ماسک می خواهد قیمت توییتر را پایین بیاورد و از سوی دیگر بعضی دیگر بر این باور هستند که ایلان ماسک از تصاحب توییتر پشیمان شده است. البته بر اساس قرارداد موجود، آقای ماسک در صورت عدم تصاحب توییتر، باید جریمه 1 میلیارد دلاری بپردازد.

منبع: the Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2032

به "واکنش عجیب ایلان ماسک به مدیرعامل توییتر خبرساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عجیب ایلان ماسک به مدیرعامل توییتر خبرساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید