پرسپولیس محکوم شد ، اعلام رای شکایت هافبک سابق از سرخ ها

به گزارش لیسو، کمیته شرایط بازیکنان آرای خود را در مورد پرونده های مطروحه اعلام نمود و باشگاه پرسپولیس در پرداخت مطالبات بازیکن سابق این باشگاه محکوم شد.

پرسپولیس محکوم شد ، اعلام رای شکایت هافبک سابق از سرخ ها

به گزارش خبرنگاران آنلاین، با توجه به شکایت پوریا آریا کیا از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ 14 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 316 میلیون و 100 هزار بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد. بعلاوه کمیته شرایط نسبت به دعوی خواستار به اندازه 2 میلیارد و 700 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت محمد مشایخ از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 200 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 47 میلیون و 960 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد. بعلاوه کمیته شرایط نسبت به دعوی خواستار به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت علی شجاعی از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 600 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 122 میلیون و 80 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد. بعلاوه کمیته شرایط نسبت به دعوی خواستار به اندازه 800 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت مهرداد حبیبی از باشگاه تراکتور تبریز، کمیته شرایط نسبت به دعوی خواستار به مبلغ یک میلیارد و 126 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت باشگاه نفت مسجد سلیمان از محمد طیبی، این بازیکن به پرداخت مبلغ چهارصد میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 87 میلیون و 200 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق باشگاه نفت مسجد سلیمان محکوم شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 فروردین 1402 بروزرسانی: 26 فروردین 1402 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2186

به "پرسپولیس محکوم شد ، اعلام رای شکایت هافبک سابق از سرخ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس محکوم شد ، اعلام رای شکایت هافبک سابق از سرخ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید