پیشنهاد 24 میلیون یورویی شاختاردونتسک به آلگری

به گزارش لیسو، خبرنگاران : یکی از نشریات ورزشی ایتالیا خاطرنشان کرد سران تیم شاختار دونتسک اوکراین می خواهند با قراردادی به ارزش 24 میلیون یورو سرمربی حال حاضر میلان را به خدمت بگیرند.

پیشنهاد 24 میلیون یورویی شاختاردونتسک به آلگری

به گزارش خبرنگاران ، روزنامه کوریره دلو اسپورت ایتالیا در خبری اعلام نمود مسئولان تیم شاختار دونتسک اوکراین برای فصل آینده در نظر دارند ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی میلان را متقاعد کند با قراردادی چهار ساله که بابت هر سال آن 6 میلیون یورو حقوق خواهد گرفت، راهنمایی این تیم اوکراینی را بپذیرد. این در حالی است که آلگری تا ماه ژوئن سال 2014 با میلانی ها قرارداد دارد و پیش از این چند بار تاکید نموده قصد ندارد پیش از خاتمه قراردادش روسونری را ترک کند.

با این حال طبق گزارش کوریره، اوکراینی ها خود را برای ارائه پیشنهاد به سرمربی سابق تیم کالیاری آماده نموده اند. تا پیش از این گفته می شد، آلگری که دو فصل پیش اولین قهرمانی خود در اسکودتو را با میلان جشن گرفت و در حال حاضر سالیانه درآمدی در حدود 2.5 میلیون یورو دارد، در انتهای فصل جاری راهنمایی تیم رم را برعهده خواهد گرفت.

اینطور که پیداست سران شاختار دونتسک، به آن دسته از مربیانی که در کالچو فعالیت نموده اند اعتماد خاصی دارند. سرمربی حال حاضر شاختار دونتسک میرچه آ لوچسکیو است که قبلا سرمربی تیم های اینتر و برشا بوده.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 313

به "پیشنهاد 24 میلیون یورویی شاختاردونتسک به آلگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد 24 میلیون یورویی شاختاردونتسک به آلگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید