میلان با غلبه بر ناپولی به رده ششم صعود کرد

به گزارش لیسو، خبرنگاران: شاگردان فیلیپو اینزاگی در دیداری خانگی از سد ناپولی گذشتند و به مکان ششم جدول رده بندی سری A ایتالیا صعود کردند.

میلان با غلبه بر ناپولی به رده ششم صعود کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در حساس ترین دیدار از هفته پانزدهم مسابقات فوتبال سری A باشگاه های ایتالیا شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال میلان در استادیوم سن سیرو پذیرای ناپولی بود که این بازی را شاگردان فیلیپو اینزاگی با نتیجه 2 بر صفر به سود خود به انتها بردند.

برای میلان در این بازی ژرمی منز (6) و جیاکومو بوناونتورا (52) گلزنی کردند تا این تیم با 24 امتیاز و تفاضل گل 7+ به رده ششم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کند. شاگردان رافائل بنیتس هم با این شکست خارج از خانه 24 امتیازی باقی ماندند و با تفاضل گل 6+ به مکان هفتم جدول سقوط کردند.

پرونده هفته پانزدهم سری A ایتالیا امشب (دوشنبه) با انجام دو دیدار بسته خواهد شد که در بازی نخست امپولی پذیرای تورینوست و در جدال انتهای هفته کیه وو ورونا در خانه اش به مصاف اینتر می رود.

در حال حاضر در جدول رده بندی سری A ایتالیا یوونتوس با 36 امتیاز صدرنشین است و تیم های رم و لاتزیو نیز به ترتیب با 35 و 26 امتیاز رده های دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 471

به "میلان با غلبه بر ناپولی به رده ششم صعود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان با غلبه بر ناپولی به رده ششم صعود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید