چگونه با آرایش جوش ها را بپوشانیم؟

به گزارش لیسو، جوش زدن مشکل بسیاری از خانم ها است که اعتماد به نفسشان را نیز می گیرد. زنان همواره در پی راهی برای پوشاندن این جوش ها هستند. ما در این مطلب به شما آموزش می دهیم با آرایش چگونه پوستتان را صاف نشان دهید.

چگونه با آرایش جوش ها را بپوشانیم؟

پوشاندن جوش با آرایش یکی از راهکارهایی است که شما را از شر جوش نجات می دهد. اگر پوست صورتتان به گونه ای جوش دارد که به سختی می توان آن را با لایه معمولی آرایش بپوشانید، خوشبختانه، در این شرایط می توانید از چندلایه آرایش برای پوشاندن و پنهان کردن پوست شکسته تان بهره ببرید تا با بهبودی ناحیه، ظاهر و احساسی عالی داشته باشید. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

پوشاندن جوش با آرایش

این کار مراحل مختلفی دارد که باید انجام دهید.

یک پرایمر صورت را روی آن ناحیه بمالید

یک پرایمر مرطوب کننده صورت را انتخاب کنید که مقداری آبرسانی به ناحیه اضافه کند. مقداری به میزان نخود را روی پوست خود بمالید و بگذارید حدود 5 دقیقه خیس بخورد. پرایمر صورت یاری می نماید تا منافذ پوست شما بسته گردد و پوست شما به یک بوم صاف برای آرایش شما تبدیل گردد.

کانسیلر مایع را روی پوست خود بمالید تا قرمزی را بپوشاند

یک برس آرایش تمیز را به مقداری کانسیلر مایع آغشته کنید و به آرامی آن را روی پوست شکسته بزنید. روی لبه ها و مرکز پوست شکسته تمرکز کنید تا قرمزی را بپوشانید. برای جلوگیری از ورود باکتری به پوست شکسته خود از یک برس آرایش تمیز بهره ببرید. سعی کنید از استفاده از کانسیلر چوبی خودداری کنید تا مجبور نباشید آن ناحیه را بیش از حد مالش دهید.

روی یک پایه مایع ضربه بزنید

مقداری به میزان یک نخود از یک کرم پودر را روی ناحیه پوست خود بمالید و با یک اسفنج یا برس مخلوط کننده آن را روی صورت خود بزنید. زیرسازی بی عیب ونقص به بسته شدن منافذ پوست و ایجاد سطح صاف و صاف روی پوست شما یاری می نماید.

سعی کنید از استفاده از کرم پودر پودری خودداری کنید، زیرا این کار می تواند پوست شما را خشک نموده و توجه را به جوش های ترک خورده جلب کند.

یک لایه دیگر از کانسیلر برای پوشش بیشتر اضافه کنید

از یک برس آرایش تمیز برای برداشتن مقداری کانسیلر و اضافه کردن آن به هر قسمت قرمز پوست خود بهره ببرید. به آرامی روی آن ضربه بزنید تا به طور تصادفی هیچ یک از لوازم آرایشی را که به تازگی پاک نموده اید پاک نکنید.

یک پودر شفاف را روی پوست خود قرار دهید

یک برس آرایشی سفت یا اسفنج را در مقداری پودر شفاف آغشته کنید تا آن را بگیرید. آن را روی پوست خود در یک پوشش ضخیم بزنید تا کل ناحیه را بپوشاند.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب با لوازم آرایش، خوراکی های خوشمزه بسازید + ویدیو را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 29 دی 1401 بروزرسانی: 29 دی 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2150

به "چگونه با آرایش جوش ها را بپوشانیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با آرایش جوش ها را بپوشانیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید