کابوس کاپیتان رقیب ایران در جام جهانی فراموش می گردد؟

به گزارش لیسو، آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، معتقد است که پنالتی از دست رفته هری کین برابر فرانسه قرار نیست به کابوس این بازیکن تبدیل گردد.

کابوس کاپیتان رقیب ایران در جام جهانی فراموش می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، تاتنهام امروز در چارچوب رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس باید به مصاف برنتفورد برود تا این مسابقات رسما بار دیگر شروع گردد.

هری کین در حالی قرار است بار دیگر به ترکیب تاتنهام برگردد که پنالتی از دست رفته این بازیکن برابر تیم ملی فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 در دقایق پایانی باعث شد که انگلیس فرصتش برای صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها را از دست بدهد.

کونته که پیش از این در زمان از دست رفتن پنالتی معروف روبرتو باجو در فینال جام جهانی که منجر به قهرمانی برزیل در این مسابقات شد در تیم ملی ایتالیا حضور داشت حالا شرایط مشابه کین را توصیف نموده است.

او در این باره به خبرنگاران گفت: آن پنالتی جام جهانی 1994 باورنکردنی بود. ما درباره بازیکنی صحبت می کنیم که متخصص ضربات پنالتی بود. من به یاد دارم که او چطور با این شرایط پیش رفت و کنار آمد.

باجو پیش از این تایید نموده بود که این پنالتی از دست رفته به کابوس همیشگی او و زخمی تبدیل شد که هرگز التیام نرفت اما کونته معتقد است که اتفاق مشابهی برای کین رخ نخواهد داد.

این مربی ایتالیایی گفت: این مثال متفاوتی است. بازیکنان بزرگ مسئولیت بزرگ را می پذیرند و گاهی ممکن است شرایط خوب پیش نرود. من دیده ام که بازیکنانی چون باجو، الساندرو دل پیرو و هری پنالتی خراب نموده اند. هری بازیکن قدرتمندی است. او بازیکن مهمی برای ماست و قرار است با گلزنی بیشتر این خاطره را به دست فراموشی بسپارد.

  • واکنش مدیر ورزشی باشگاه النصر به جذب رونالدو | همه وقتی به عربستان می آیند شگفت زده می شوند
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2141

به "کابوس کاپیتان رقیب ایران در جام جهانی فراموش می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابوس کاپیتان رقیب ایران در جام جهانی فراموش می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید