کمبود تراشه مصرف سوخت وانت های جنرال موتورز را بیشتر می نماید

به گزارش لیسو، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، شرکت جنرال موتورز روز گذشته خاطرنشان کرد به دلیل کمبود جهانی نیمه رساناها، مجبور است بعضی مدل های 2021 وانت ها را بدون ماژول مدیریت سوخت بسازد. در نتیجه به عملکرد صرفه جویی سوخت خودرو خسارت وارد می گردد.

کمبود تراشه مصرف سوخت وانت های جنرال موتورز را بیشتر می نماید

نیمه رسانا ماده ای با رسانایی الکتریکی است که در فراوری تراشه های تجهیزات الکترونیکی از جمله خودروها به کار می رود.

فقدان ماژول مدیریت سوخت به معنای آن است که صرفه جویی هر گالن سوخت به ازای مسافت طی شده در مدل های وانت مذکور با موتور 8 سیلندر و حجم 5.3 لیتر، مصرفی کاهش می یابد.

میشل مالکو سخنگوی جنرال موتور در ایمیلی تاکید نمود تمام مدل های وانت این شرکت فراوری می شوند. این شرکت قبلاً اعلام نموده بود سعی دارد فراوری این بخش خود را حفظ می نماید زیرا مدل های وانت پرسودترین خودروهای این شرکت هستند.

مالکو در این باره نوشت: با انجام این اقدام، می توانیم تقاضای انبوه مشتریان و نمایندگی ها برای وانت ها را پاسخ دهیم. این درحالی است که صنعت خودروسازی درحال احیا است و قدرتمند می شود.

جنرال موتورز ماه گذشته خاطرنشان کرد کمبود تراشه احتمالاً به کاهش 2 میلیارد دلاری درآمد این شرکت در امسال منجر شود. پس از آن مقامات این شرکت پیش بینی کردند ذخایر جهانی تراشه این کشور در نیمه دوم 2021 میلادی به شرایط عادی برمی شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1528

به "کمبود تراشه مصرف سوخت وانت های جنرال موتورز را بیشتر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود تراشه مصرف سوخت وانت های جنرال موتورز را بیشتر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید