گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ارتباط آنلاین کرانچار و دستیارش، ماساژورها در نقش طرفدار

به گزارش لیسو، مربی تیم فوتبال امید کشورمان برای آنالیز جزئیات بیشتر از دیدار دو تیم همگروه ایران، راهی استادیوم دیگری شده است.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ارتباط آنلاین کرانچار و دستیارش، ماساژورها در نقش طرفدار

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، برخلاف دو دیدار قبلی ایران مقابل عربستان و کره شمالی که در مرحله گروهی بازی های آسیایی برگزار گردید، در این مسابقه تعداد طرفداران میانمار بیشتر است. بعضی از آنها اندونزیایی هستند که با پرچم قرمز در استادیوم حاضر شده و تیم میانمار را تشویق می نمایند. بعضی از همراهان تیم امید از جمله ماساژورها نیز در نقش طرفدار بازیکنان تیم ایران را تشویق می نمایند.

سهراب بختیاری زاده، دستیار کرانچار برای ارائه اطلاعات و جزئیات بازی عربستان و کره شمالی که در اول یا دوم شدن در این گروه اهمیت دارد، راهی جابابکا شده تا به صورت آنلاین با نیمکت تیم امید ایران در تماس باشد. شرایط طوری است که تیم دوم این گروه با صعود به مرحله بعدی با بنگلادش دیدار می نماید، اما تیم اول صعود نماینده باید با کره جنوبی روبه رو گردد.

کرانچار برای اینکه در دیدارهای بعدی دچار مشکل نگردد، مهدی خانی، علیرضا آرتا و محمد آقاجانپور را که یک کارته هستند، نیمکت نشین نموده تا مبادا بازی بعدی تیم ملی را از دست بدهند. از میان بازیکنان یک کارته فقط سلطانی مهر در ترکیب ثابت حضور دارد.

بازیکنان دو تیم ساعت 14:50 به وقت محلی برای گرم کردن بدن ها وارد زمین مسابقه شدند. بازیکنان ایران با لباس سبز رنگ و بازیکنان میانمار با لباس سرمه ای بدن های خود را گرم کردند.

مهدی حسین پور بررسیور تیم امید با استقرار در طبقه دوم استادیوم پاتریوت بازید و تیم را بررسی می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 492

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ارتباط آنلاین کرانچار و دستیارش، ماساژورها در نقش طرفدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ارتباط آنلاین کرانچار و دستیارش، ماساژورها در نقش طرفدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید