عکس ، بازی های سپاهان 3 بر صفر می گردد؟ ، شایعات جنجالی پشت سر وینگر دو ملیتی سپاهان

به گزارش لیسو، الویس کامسوبا پس از ترک سپاهان بلافاصله برای تیم ملی بوروندی به میدان رفت، تا شائبه هایی درباره قانونی بودن حضور او در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی ایجاد گردد.

عکس ، بازی های سپاهان 3 بر صفر می گردد؟ ، شایعات جنجالی پشت سر وینگر دو ملیتی سپاهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین، کامسوبا یکی از خریدهای خارجی تیم فوتبال سپاهان زیر نظر مورایس برای حضور پرقدرت تر در لیگ بیست و دوم بوده است، که در کنار رناتو داسیلویرا، نیلسون جونیور و مانوئل فرناندز، 4 سهمیه خارجی طلایی پوشان را تشکیل دادند.

طبق قانون سازمان لیگ هر تیم می تواند در طول مسابقات از 1+3 سهمیه بازیکن خارجی استفاده کند، که یکی از آن ها حتما باید بازیکن آسیایی باشد و این همان موضوعی است که ابهامات درباره قانونی بودن حضور کامسوبا در ترکیب تیم فوتبال سپاهان را زیاد نموده است.

کامسوبا بلافاصله پس از توافق با مدیران باشگاه سپاهان و جدایی از این باشگاه به اردوی تیم ملی بوروندی ملحق شد و در دو بازی محبت آمیز مقابل اندونزی هم بازی کرد. او پیش از پیوستن به سپاهان نیز برای تیم ملی بورندی که به ریشه او بازمی شود هم بازی نموده است.

کامسوبا به عنوان سهیمه بازیکن آسیایی به ترکیب تیم فوتبال سپاهان اضافه شد، اما بلافاصله پس از جدایی از اردویی طلایی پوشان اصفهانی، در ترکیب تیم ملی بوروندی در دو بازی محبت آمیز مقابل اندونزی به میدان رفت و پیش از پیوستن به سپاهان نیز برای تیم ملی این کشور بازی نموده است، تا حالا رقبای سپاهان مدعی شوند که این باشگاه از بازیکن غیرقانونی در طول فصل استفاده نموده است.

کامسوبا در ابتدای فصل یکی از مهره های مورد توجه مورایس بود و معمولا در ترکیب اصلی قرار می گرفت، اما در شرایطی سپاهان را ترک کرد که طی ماه های اخیر به یک نیمکت نشین تبدیل شده بود.

اما نکته خاصی درباره حضور کامسوبا وجود دارد. این بازیکن که در استرالیا رشد نموده و از تیم سیدنی استرالیا بود که به سپاهان پیوست، بازیکنی دو ملیتی (استرالیایی-بوروندی) است که اگرچه پاسپورت استرالیایی دارد، اما مانند بعضی بازیکنان ایرانی که در کشورهایی نظیر آذربایجان بازی می نمایند، تصمیم گرفته برای تیم ملی بوروندی بازی کند و در واقع با پاسپورت استرالیایی به فوتبال ایران وارد شده، تا تنها سهمیه بازیکن آسیایی سپاهان را خودش اختصاص دهد.

کامسوبا طی لیگ بیست و دوم در 15 مسابقه (7 حضور ثابت و 8 حضور تعویضی) برای تیم فوتبال سپاهان به میدان رفت و البته چند هفته پیش از خاتمه فصل تصمیم به جدایی گرفت و پس از توافق با کادر فنی و مدیران باشگاه، اصفهان را ترک کرد، تا حضور چندان موثر و موفقی هم در لیگ برتر فوتبال ایران نداشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1402 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2197

به "عکس ، بازی های سپاهان 3 بر صفر می گردد؟ ، شایعات جنجالی پشت سر وینگر دو ملیتی سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، بازی های سپاهان 3 بر صفر می گردد؟ ، شایعات جنجالی پشت سر وینگر دو ملیتی سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید