گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، علی نژاد: سرمایه گذاری سال های اخیر در تالو جواب داد

به گزارش لیسو، رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به اینکه سرمایه گذاری سال های اخیر این فدراسیون در بخش تالو جواب داد٬ گفت: زهرا کیانی مدال ارزشمندی را برای ورزش ایران به ارمغان آورد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، علی نژاد: سرمایه گذاری سال های اخیر در تالو جواب داد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی٬ مهدی علی نژاد پس از رسیدن کیانی به مدال نقره بازی های آسیایی توضیح داد: پیش از این تنها احسان پیغمبری در بازی های آسیایی 2010 به برنز رسیده بود و در واقع کیانی اولین نقره تالوی ایران در تاریخ بازی های آسیایی را دشت کرد و کسب این موفقیت از سوی یک دختر بسیار ارزشمند است.

وی اضافه کرد: عملکرد کیانی موجب تحسین تمامی مسئولان خارجی حاضر در سالن شد. حریف چینی که به طلا رسید بسیار قدرتمند بود و دیگر نفرات نیز سطح بالایی داشتند که کیانی با نمایشی مناسب و در رقابتی نزدیک و نفسگیر به مدال رسید.

وی با بیان اینکه کیانی در 18 سالگی مسیری طولانی در دنیای قهرمانی پیش روی دارد، اضافه کرد: او 10 سال است که در اردوهای تیم های ملی رده های سنی حضور دارد و زحمات فدراسیون٬ خودش و خانواده اش را جواب داد.

نایب رئیس فدراسیون آسیایی ووشو گفت: زمانیکه بچه ها به دنبال سپری کردن دوران کودکی هستند٬ او در اردوی تیم ملی کوشش کرد و حالا به حقش رسید.

وی گفت: این مدال قطعا موجب افزایش روحیه و انگیزه سانداکاران ایران شد و امیدوارم در روزهای باقی مانده نیز در ساندا به نتایج ایده آلی برسیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 495

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، علی نژاد: سرمایه گذاری سال های اخیر در تالو جواب داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، علی نژاد: سرمایه گذاری سال های اخیر در تالو جواب داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید