گل محمدی: خیال می کنید گروه پرسپولیس خیلی راحت است؟، دیدید که گوا چگونه بازی کرد

به گزارش لیسو، سرمربی تیم پرسپولیس گفت: نتایجی که تا به امروز کسب کردیم حاصل کوشش یک مجموعه به ویژه بازیکنان است که با اعتماد به نفس و تمرکز خوب توانسته اند در سه بازی قبلی 9 امتیاز کسب نمایند.

گل محمدی: خیال می کنید گروه پرسپولیس خیلی راحت است؟، دیدید که گوا چگونه بازی کرد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی برگشت با گوا هند گفت: فکر می کنم نتایجی که تا به امروز کسب کردیم حاصل کوشش یک مجموعه به ویژه بازیکنان است که با اعتماد به نفس و تمرکز خوب توانسته اند در سه بازی قبلی 9 امتیاز کسب نمایند.

وی ادامه داد: شاید خیلی ها فکر نمایند به این دلیل که در گروه راحتی هستیم این امتیازها کسب شده اما واقعا اینگونه نیست. گروه ما یکی از سخت ترین ها است . فکر می کردند همین تیم گوا که بازی آخرمان را مقابل آن انجام دادیم ضعیف باشد اما همه دیدند کیفیت خوبی دارد و خیلی بابرنامه، منسجم و با دوندگی بالا با قلب شان بازی می نمایند.

سرمربی پرسپولیس توضیح داد: همه می بینیم گروه سختی داریم. الریان و الوحده هم بازیکنان و مربیان حرفه ای دارند و تمام این مسائل سبب تبدیل گروه ما به یکی از سخت ترین ها شده است . پیش از این هم گفتم بازیکنان ما نگاه و رویکرد خیلی خوبی نسبت به این مسابقات دارند و با کوشش مضاعف و تمرکز زیاد توانسته اند این نتایج خوب را کسب نمایند.

گل محمدی توضیح داد: البته بازیکنانم با مسائل زیادی دست و پنجه نرم نموده و با این مسائل وارد مسابقات شده اند. باید از مسئولان باشگاه تقاضا کنم نسبت به حل این مسائل زودتر اقدام نمایند.

سرمربی پرسپولیس درباره گل های خورده پرسپولیس از روی ضربات ایستگاهی بیان کرد: شاید باید بیشتر روی نظم دفاعی خود روی این ضربات دقت کنیم و همچنین جایگیری دروازه بان هم جزو مسائلی بود که روی ضربات ایستگاهی گل خوردیم. شاید فرصت زیادی برای تمرین نباشد اما باید سعی کنیم روی این ضربات تمرکز خوبی داشته باشیم تا سبب تبدیل به نقطه ضعف تیم پرسپولیس نگردد. دو گلی که خوردیم قبلا خیلی کم تکرار شده بود و اینکه در لیگ قهرمانان دو بار رخ داده ممکن است سبب نگرانی گردد. با این وجود باید با تمرین و تمرکز بیشتر این مسئله را رفع کنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1533

به "گل محمدی: خیال می کنید گروه پرسپولیس خیلی راحت است؟، دیدید که گوا چگونه بازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: خیال می کنید گروه پرسپولیس خیلی راحت است؟، دیدید که گوا چگونه بازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید