آمار ناامیدکننده استقلال در 4 بازی اخیر، 256 دقیقه بدون گل

به گزارش لیسو، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال شب گذشته و در چارچوب هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر در استادیوم آزادی به مصاف پرسپولیس رفت که این بازی پایان با یک گل به سود سرخ پوشان سرانجام یافت تا شاگردان فرهاد مجیدی بعد از بازگشت از عربستان دومین شکست متوالی را هم در استادیوم آزادی تحمل نموده باشند. همچنین این دومین بازی متوالی استقلالی ها بعد از بازگشت از آسیا بود که در گلزنی ناموفق بودند.

آمار ناامیدکننده استقلال در 4 بازی اخیر، 256 دقیقه بدون گل

نگاهی به بازی های اخیر استقلال چه در آسیا و چه در لیگ برتر نشان از افت این تیم در فاز تهاجمی و بیگانگی بازیکنان این تیم با کار گلزنی است؛ تا جایی که باید گفت آبی پوشان در 4 ملاقات آخرشان تنها یک بار پیروز به گلزنی شده اند که آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است. شاگردان مجیدی حتی در این 4 بازی یک بار هم پنالتی خراب نموده اند.

شیخ دیاباته آخرین گلزن استقلال که از این گل 256 دقیقه می گذرد

آخرین باری که استقلالی ها توپ را از خط دروازه یک تیم عبور دادند، ملاقات پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود که آنها در دقیقه 14 از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند تا شیخ آخرین گلزن این تیم باشد. آبی پوشان بعد از آن بازی دو بار در لیگ برتر به میدان رفتند که در هیچیک از این دو بازی گلزنی نکردند؛ تا از آخرین گلزنی آنها 256 دقیقه گذشته باشد و این در حالی است که آنها در این 256 دقیقه 3 بار دروازه شان باز شده است.

آخرین باری هم که این تیم در جریان بازی پیروز به گلزنی شد، به ملاقات دوم مقابل الدحیل باز می شود که مهدی قایدی در دقیقه 61 گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا از آخرین باری که این تیم در جریان بازی پیروز به گلزنی شده باشد، 389 دقیقه بگذرد؛ این آمارها نشان می دهد آبی پوشان مدتی است در کار گلزنی با مشکل روبرو شده اند.

پیش از این بسیاری از کارشناسان به وجود بعضی نقاط ضعف در ساختار دفاعی آبی پوشان اشاره نموده بودند و حالا چنین به نظر می رسد فرهاد مجیدی به جز فکر کردن به حل مسائل ساختار دفاعی که همچنان به چشم می خورد، باید به فکر ترمیم ساختار تهاجمی تیمش هم باشد که مدتی است در آن نیز با چالش های جدی روبرو شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1606

به "آمار ناامیدکننده استقلال در 4 بازی اخیر، 256 دقیقه بدون گل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار ناامیدکننده استقلال در 4 بازی اخیر، 256 دقیقه بدون گل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید