پرورش خواه: بازیکنان استقلال زمان فکری نصف کارایی فعلی را هم نداشتند، بازی با الشرطه اصلا آسان نیست

به گزارش لیسو، هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی با الشرطه عراق اصلا آسان نیست و استقلال باید در این بازی باهوش و کم اشتباه باشد.

پرورش خواه: بازیکنان استقلال زمان فکری نصف کارایی فعلی را هم نداشتند، بازی با الشرطه اصلا آسان نیست

بهروز پرورش خواه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص تساوی استقلال برابر الاهلی عربستان گفت: استقلال در این بازی از لحاظ بدنی تحلیل رفته بود و نتوانست در مجموع نمایش خوبی داشته باشد. با این تساوی همه چیز به بازی آخر کشیده شد و اگر استقلال در بازی آخر شکست بخورد و الدحیل و الاهلی مساوی کنند، همه چیز تمام می شود. با وجود اینکه الشرطه شانس صعود ندارد اما قطعا برابر استقلال محکم بازی خواهد کرد چون تیم های عراقی با تیم های ایرانی کری دارند. بازی با الشرطه عراق اصلا آسان نیست و استقلال باید در این بازی باهوش و کم اشتباه باشد.

وی با اشاره به عملکرد استقلال بعد از امدن قرهاد مجیدی تاکید کرد: استقلال بعد از آمدن مجیدی نتایج خوبی گرفت و این بازیکنان همان نفراتی هستند که زمان مربیگری محمود فکری هم در استقلال حضور داشتند. با این حال نمی دانم چرا استقلال در زمان فکری نتایج لازم را نگرفت و حتی دیگر زیبا هم فوتبال بازی نمی کرد، البته بازیکنان استقلال زمان فکری نصف این کارایی را هم نداشتند و این موضوع خیلی عجیب است. این فوتبالیست ها با فوتبالیست های زمان ما خیلی فرق دارند. ما در هر تیم یا با هر مربی که کار می کردیم تا آخرین حد ممکن تلاش می کردیم و دنبال مسائل حاشیه ای هم نبودیم. نتایج استقلال طوری یود که در نهایت سرمربی عوض شد و عملکرد همین بازیکنان به یکباره از این رو به آن رو شد.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه آیا آبی پوشان در لیگ برتر شانسی برای قهرمان شدن دارند، شرح داد: هنوز چیزی تعیین نیست. خیلی ها می گویند که سپاهان یا پرسپولیس قهرمان خواهد شد اما من معتقدم که چیزی قابل پیش بینی نیست. استقلال و حتی چند تیم دیگر هم که در جدول پایین تر هستند می توانند شانس قهرمانی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1586

به "پرورش خواه: بازیکنان استقلال زمان فکری نصف کارایی فعلی را هم نداشتند، بازی با الشرطه اصلا آسان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرورش خواه: بازیکنان استقلال زمان فکری نصف کارایی فعلی را هم نداشتند، بازی با الشرطه اصلا آسان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید