آشنایی با هتل سری پاسیفیک کوالالامپور (Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur)

به گزارش لیسو، برای اینکه از سفرتان حداکثر لذت را بدره باشید بایست در انتخاب محل اقامت بسیار دقت نمایید، زیرا تاثیر مستقیمی بر میزان رضایت شما از سفرتان خواهد گذاشت، هتل سری پاسیفیک کوالالامپور (Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur) از جمله هتل های مجلل 5 ستاره شهر است که در بهترین نقطه شهر واقع شده و نه تنها همه آنچه برای به حداکثر رساندن لذت سفرتان نیاز دارید در اختیارتان میگذارد، بلکه با فاصله مناسبی که از جذابیتهای کوالالامپور دارد همه مسیرهای رسیدن مناسب به آنها را نیز برایتان آسان مینماید.

آشنایی با هتل سری پاسیفیک کوالالامپور (Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur)

این هتل 5 ستاره، با مرکز تجارت جهانی پوترا مرتبط است و در سال 1985 ساخته و در سال 1996 بازسازی شده است. هتل سری پاسیفیک کوالالامپور در مرکز تجاری شهر کوالالامپور قرار گرفته و تا مثلث طلایی شهر تنها 10 دقیقه رانندگی دارد. این اقامتگاه، یک هتل استثنایی با سطح بالای مهمان نوازی است که از محدوده عادی هتل های لوکس پا را فراتر گذاشته و سفیر جذابیت و دوستی افسانه ای تور مالزی است که با استانداردهای جهانی بی نظیر همراه شده است. در هنگام مسافرت به کوالالامپور هتل می تواند خانه دوم شما شود. خدمات رفاهی، تفریحی و فاصله این هتل تا نقاط دیدنی تور کووالالامپور را در ادامه توضیح می دهیم.

خدمات رفاهی هتل سری پاسیفیک کوالالامپور

اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و در فضای عمومی هتل در دسترس شما مهمانان قرار دارد. خدمات نظافتی مانند اتوشویی، اتوکشی و خشکشویی به همراه دستگاه براق کننده کفش، با پرداخت هزینه جداگانه ای در اختیارتان قرار خواهد گرفت. انبار چمدان، صندوق امانات و تبدیل ارز،آسانسور، نظافت روزانه اتاق ها و فضایی برای افراد سیگاری از دیگر امکانات رفاهی هتل است. از خدمات نگهداری کودکان با شارژ اضافه برخوردار خواهید شد.

پارکینگ رایگان در محل خود هتل، وجود داشته و نیازی به رزرو از قبل ندارید. ترانسفر فرودگاهی در اختیار شما مهمانان قرار خواهد گرفت. پارکبان مراقب ماشین شما خواهد بود. ورود به هتل سری پاسیفیک کوالالامپور، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، ماندریانی، اندونزی، مالایی، پرتغالی و تایلندی صحبت می کنند. خدمات ویژه ای برای افراد کم توان و ناتوان مانند ویلچر مهیا شده است. می توانید جلسات اداری و ملاقات های کاری خود را در اتاق هایی که به این منظور طراحی شده اند، برگزار کنید و از امکانات مرکز تجاری و فکس و فتوکپی با پرداخت هزینه جداگانه بهره ببرید.

امکانات تفریحی هتل سری پاسیفیک کوالالامپور

در قسمت لابی، رستوران زنده Zende در تمام طول روز بوفه ای از غذاهای آسیایی و بین المللی مورد علاقه تان تهیه می کند. رستوران ژاپنی کوفوکو Kofuku، رو به منظره باغ قرار گرفته و نهار و شام را هر روز سرو می کند. شما مهمانان می توانید در سالن چرازا Cheraza Lounge نوشیدنی های خنک را به همراه غذاهای سبک و موسیقی زنده بنوشید.

سری به استخر شنا بزنید یا در استخر فضای باز هتل شنا کنید و بدانید که برای کودکانتان هم استخر شنای مجزایی در نظر گرفته شده است. مرکز سلامت و حمام آبگرم در خدمت شماست منتها باید برای آن هزینه جداگانه ای پرداخت کنید. در مرکز تناسب اندام هم می توانید ورزش کنید یا در سونای هتل استراحت کنید. تفریحات متنوعی در بعد از ظهر ها برایتان در نظر گرفته شده است.

امکانات اتاق های هتل

تمام 560 اتاق لوکس هتل با پنجره های چوبی ساخته شده و با پوششی مدرن ساخته شده اند. اتاق ها به یک تلویزیون صفحه تخت، دستگاه چای ساز و قهوه ساز، می زمطالعه، ملافه های تمیز، یخچال و تلفن مجهز شده اند. در حمام ها هم سشوار، دمپایی، حوله لباسی، حوله دست و صورت و وسایل آرایشی- بهداشتی رایگان قرار داده شده است. فضای نشیمن مجزایی به همراه فضایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است.

اتاق ها طیف انتخابی گسترده ای از نماهایی رو به مرکز تجارت جهانی پوترا، گنتینگ هایلندز و یا برج های دوقلو پتروناس ارائه می دهند. برای نوزادان زیر دو سال، بسته به اتاقی که انتخاب می کنید ممکن است تخت نوزاد شامل مبلغ اضافی شود و برای کودک 3 تا 12 سال، باید تخت اضافی درخواست شود.

انواع اتاق های هتل سری پاسیفیک کوالالامپور

  • اتاق کلاب کینگ: با مساحت 32 مترمربع است که یک تخت دو نفره کینگ و نمایی رو به شهر دارد.
  • اتاق دولوکس کینگ: با مساحت 32 مترمربع است که یک تخت دو نفره کینگ و نمایی رو به شهر دارد.
  • اتاق سوپریر کینگ: با مساحت 32 مترمربع است که یک تخت دو نفره کینگ و نمایی رو به شهر دارد.
  • اتاق دوقلوی کلاب: با مساحت 32 مترمربع است که دو تخت یک نفره و نمایی رو به شهر دارد.
  • اتاق پریمیر دولوکس کینگ: با مساحت 32 مترمربع است که یک تخت دو نفره کینگ و نمایی رو به شهر دارد.
  • اتاق دوقلوی دولوکس: با مساحت 32 مترمربع است که دو تخت یک نفره و نمایی رو به شهر دارد.
  • اتاق دوقلوی سوپریر: با مساحت 32 مترمربع است که دو تخت یک نفره و نمایی رو به شهر دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر کوالالامپور

  • فاصله تا ایستگاه قطار ال آر تی: 160 متر است که با 2 دقیقه پیاده روی به این ایستگاه خواهید رسید.
  • فاصله تا ایستگاه قطار کی تی ام: 270 متر است که با 5 دقیقه پیاده روی به این ایستگاه خواهید رسید.
  • فاصله تا مرکز خرید سانوی پوترا مال: 100 متر است که با 2 دقیقه پیاده روی به این مرکز خرید خواهید رسید.
  • فاصله تا مرکز خرید پارکسون ماجو جانکشن مال: 1 کیلومتر است که با 10 دقیقه پیاده روی به این مرکز خرید خواهید رسید.
  • فاصله تا مرکز خرید فارنهیت 88: 3.2 کیلومتر است که با تاکسی در عرض 15 دقیقه به این محل می رسید. با قطار های شهری و مترو در عرض 30 دقیقه به این مرکز خرید خواهید رسید.
  • فاصله تا مرکز خرید د ولد: 2.4 کیلومتر است که با تاکسی در عرض 10 دقیقه به این محل می رسید. با مترو و قطار شهری در عرض 40 دقیقه به این مرکز خرید خواهید رسید.
  • فاصله تا مرکز خرید میدان برجایا تایمز: 3.4 کیلومتر است که با تاکسی در عرض 15 دقیقه به این محل می رسید. با اتوبوس یا قطار شهری در عرض 35 دقیقه به این مرکز خرید خواهید رسید.
  • فاصله تا پارک پروانه کوالالامپور: 7 کیلومتر است که با تاکسی در عرض 11 دقیقه به این محل می رسید. با اتوبوس در عرض 40 دقیقه به این پارک خواهید رسید.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور: 46.8 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل یک ساعت در راه خواهید بود.
  • فاصله تا دانشگاه مالزی: 800 متر است که با 10 دقیقه پیاده روی به این مرکز خرید خواهید رسید.
  • فاصله تا مرکز علمی دیسکاوری پتروسین: 600 متر است که با 10 دقیقه پیاده روی به این مرکز خرید خواهید رسید.
  • فاصله تا سالن تیاتر ایستانا: 1.5 کیلومتر است که با 35 دقیقه پیاده روی به این مرکز خرید خواهید رسید. با تاکسی در عرض 10 دقیقه به این محل خواهید رسید.
  • فاصله تا میدان کاپیتال: 1.6 کیلومتر است که با 40 دقیقه پیاده روی به این مرکز خرید خواهید رسید. با تاکسی در عرض 10 دقیقه به این محل خواهید رسید.
  • فاصله تا مسجد هندی جلان: 1.7 کیلومتر است که با تاکسی در عرض 10 دقیقه به این محل خواهید رسید. با 30 دقیقه پیاده روی هم می توانید به این محل بروید. ازهتل سری پاسیفیک کوالالامپور اتوبوس خط SPL، 25 دقیقه ای به این محل می رسد.
  • فاصله تا شام در آسمان کی ال: 2.1 کیلومتر است که با 40 دقیقه سواری با اتوبوس به این مکان، خواهید رسید. با تاکسی در عرض 20 دقیقه به این محل می رسید.
  • فاصله تا برج های دو قلوی پتروناس: 2.4 کیلومتر است که با 40 دقیقه سواری با اتوبوس به این مکان، خواهید رسید. با تاکسی 16 دقیقه طول می کشد تا به این محل برسید.
  • فاصله تا آکواریوم کی ال سی سی: 2.8 کیلومتر است که با 35 دقیقه سواری با مترو به این مکان، خواهید رسید. با تاکسی 15 دقیقه طول می کشد تا به این محل برسید.
  • فاصله تا گالری استارهیل: 3.2 کیلومتر است که با تاکسی در عرض 20 دقیقه به این محل می رسید. با قطار های شهری و اتوبوس در عرض 35 دقیقه به این مرکز خرید خواهید رسید.
  • فاصله تا فرودگاه سلطان عبدل عزیز شاه: 16.6 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل 35 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت هتل سری پاسیفیک کوالالامپور

آدرس هتل: مالزی، ویلایا پرسکوتان کوالالامپور، 50350 کوالالامپور، چو کیت، جالان پوترا

انتشار: 19 اردیبهشت 1397 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1

به "آشنایی با هتل سری پاسیفیک کوالالامپور (Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur)" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با هتل سری پاسیفیک کوالالامپور (Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur)" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل سری پاسیفیک کوالالامپور (Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید