آرمات: بازیکنانمان شرایط خوبی دارند ، پیش بینی می کنم در فینال دوباره حریف چین شویم

به گزارش لیسو، کارشناس والیبال کشورمان گفت:خوشبختانه بازیکنان ما از لحاظ بدنی و روانی شرایط خوبی دارند و نسبت به بازی های قبلی سرحال تر هستند.

آرمات: بازیکنانمان شرایط خوبی دارند ، پیش بینی می کنم در فینال دوباره حریف چین شویم

با قیمت تور چین نوروز 99 سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

مسعود آرمات کارشناس والیبال کشورمان در گفت و گو با ،درباره عملکرد تیم ملی کشورمان در رقابت های انتخابی المپیک که به میزبانی چین در حال برگزاری است گفت: پیش از سفر به چین برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک می دانستیم با چه تیم هایی بازی داریم، مصاف با با تیم های ملی والیبال قزاقستان و چین تایپه یک ملاقات تدارکاتی محسوب می شد و ما مسئله ای با این تیم ها نداشتیم، تنها ملاقات سختمان پیش بینی می شد که برابر تیم ملی چین باشد که خوشبختانه پیروز شدیم آن را هم ببریم.

او اضافه نمود: یکی دیگر از پیش بینی های که می شد آن بود که در مرحله بعد با تیم ملی والیبال استرالیا که یکی از تیم های خوب محسوب می گردد رو به رو شویم که خوشبختانه این تیم نتوانست از گروهش به دور بعد صعود کند و خیلی زود از جریان مسابقات کنار رفت و به جمع 4 تیم نیامد، به جای آن ها تیم های ملی والیبال کره جنوبی و قطر به مرحله بعدی رسیدند.

آرمات درباره بازی با چین بیان داشت: نمایش خوب و قابل قبولی برابر تیم ملی چین داشتیم و خوشبختانه پیروز شدیم در این بازی برنده باشیم و به راحتی به مرحله بعدی برسیم تا حریف کره جنوبی شویم. خوشبختانه بازیکنان ما از لحاظ بدنی و روانی شرایط خوبی دارند و نسبت به بازی های قبلی سرحال تر هستند، آن ها همچنین از لحاظ فنی بهتر از قبل بازی می نمایند، نکته جالب توجه در بازی مقابل چین آن بود که تیم ملی کشورمان همیشه در توپ گیری نسبت به تیم های آسیایی، چون چین و ژاپن کمی مشکل داشت، اما امروز دیدیم که به راحتی در این بخش تیم برتر بودیم و در توپ های برگشتی هم نمایش خوبی داشتیم چین با ترس زیادی برابر ما حاضر شده بود و با وجود میزبانی نتوانست کارایی اش را نشان دهند و از آن جا که بازیکنان ما خوب ظاهر شدند آن ها نتوانستند کاری انجام دهند.

کارشناس والیبال کشورمان در سرانجام عنوان داشت: همه بازیکنان مصمم هستند تا سهمیه المیپک را بگیرند، اگر اتفاق خاصی نیافتد به راحتی المپیکی می شویم، ما با تمام توان در این مسابقات حاضر شدیم و پیش بینی می کنم که حریفمان در فینال دوباره چین باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 625

به "آرمات: بازیکنانمان شرایط خوبی دارند ، پیش بینی می کنم در فینال دوباره حریف چین شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرمات: بازیکنانمان شرایط خوبی دارند ، پیش بینی می کنم در فینال دوباره حریف چین شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید