شروع ثبت نام آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری در البرز

به گزارش لیسو، سرپرست معاونت گردشگری استان البرز از شروع ثبت نام آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری در این استان اطلاع داد.

شروع ثبت نام آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری در البرز

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا 5 روزه هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز ، علی عبادی در این باره گفت: ثبت نام آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری در استان البرز از روز چهارشنبه 23 بهمن تا چهارشنبه 30 بهمن به وسیله سامانه جامع آموزش گردشگری به نشانی edutourism.ichto.ir انجام می شودو علاقه مندان می توانند با مراجعه به این نشانی در آزمون جامع شرکت نمایند.

سرپرست معاونت گردشگری البرز اضافه نمود: در این دوره از آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری علاقه مندان در رشته های مدیریت فنی دفاترخدمات مسافرتی و گردشگری، کارشناسی ارزیابی تطبیق ضوابط گردشگری، مدیر فنی طرح تطبیق و ضوابط تاسیسات گردشگری ،مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری، راهنمایان ایران گردی و دنیا گردی، راهنمایان طبیعت گردی و راهنمایان زمین گردی می توانند شرکت نمایند.

او در انتها اضافه نمود: زمان برگزاری آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری در استان البرز همزمان با سراسر کشور روز آدینه 16 اسفند از ساعت 8:30 لغایت. 14 خواهد بود.

محل برگزاری آزمون در زمان مناسب به اطلاع شرکت نمایندگان محترم خواهد رسید .

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 687

به "شروع ثبت نام آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری در البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری در البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید