آلمان در مرزهای فرانسه سخت گیری بیشتری اعمال می نماید

به گزارش لیسو، دولت آلمان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس های جهش یافته کرونا قواعد سفر در منطقه مرزی موزل فرانسه را تشدید می نماید.

آلمان در مرزهای فرانسه سخت گیری بیشتری اعمال می نماید

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه آر ان دی آلمان، در فرایند مبارزه با گسترش جهش های خطرناک ویروس کرونا آلمان سفرها از منطقه مرزی ب فرانسه موزل به آلمان را تشدید می نماید.

بر اساس اعلام موسسه رابرت کخ آلمان دولت فدرال از روز سه شنبه منطقه مرزی آلمان با فرانسه در ایالت های سارلند و راینلند-فالتز را به عنوان منطقه خطر ویروس های جهش یافته طبقه بندی می نماید. مسافران از این منطقه مرزی فرانسه با حدود یک میلیون سکنه باید در آینده هنگام سفر به آلمان یک تست منفی کرونا را ارائه دهند که بیش از 48 ساعت از آن نگذشته باشد.

شرکت های هواپیمایی و همچنین شرکت های اتوبوسرانی و قطار هم دیگر مجاز به حمل مسافر از موزل نیستند. استثنائاتی تنها درباره اتباع آلمانی و خارجی هایی که در آلمان زندگی می نمایند در نظر گرفته شده است. همچنین حمل و نقل کالا هم نباید تحت تاثیر این قانون دولت فدرال آلمان قرار گیرد.

کلمنت بیون وزیر امور اروپایی فرانسه درباره این تصمیم برلین ابراز تاسف نموده و گفته است: ما در موزل اقدامات ضد کرونایی را تشدید نموده ایم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

یکی از مقامات در این منطقه مرزی در فرانسه هم این اقدام برلین را وحشیانه و یکجانبه ارزیابی نموده است.

ویروس های جهش یافته در منطقه مرزی موزل فرانسه به شدت در حال گسترش است و بر اساس اطلاعات نخست وزیر فرانسه حدود 60 درصد تست های مثبت کرونا در این منطقه با ویروس جهش یافته آفریقای جنوبی ارتباط دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

فرانسه در هماهنگی با طرف آلمانی هفته گذشته قواعد سفر در منطقه موزل را تشدید نموده بود.

از جمله مناطقی که تا به حال در لیست مناطق خطر ویروس های جهش یافته آلمان قرار گرفته اند 14 کشور و دو منطقه هستند که شامل منطقه موزل فرانسه، جمهوری چک، تیرول اتریش، اسلوکی، پرتغال و ایرلند هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1450

به "آلمان در مرزهای فرانسه سخت گیری بیشتری اعمال می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان در مرزهای فرانسه سخت گیری بیشتری اعمال می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید