آیین تجلیل از استادکاران بازسازی استان زنجان در هفته میراث فرهنگی برگزار گردید

به گزارش لیسو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان به مناسبت هفته میراث فرهنگی، از عملکرد استادکاران بازسازی بناهای تاریخی، پرسنل معاونت میراث فرهنگی و یگان حفاظت استان تقدیر و تشکر کرد.

آیین تجلیل از استادکاران بازسازی استان زنجان در هفته میراث فرهنگی برگزار گردید

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند یکشنبه 2 خرداد 1400 در هفته میراث فرهنگی یادآور شد: تمام نیروها در حوزه های مختلف کوشش می نمایند تا آثار تاریخی استان زنجان به نحو احسن حفظ و نگهداری شوند و باید این اقدامات در بین مردم انعکاس داده گردد، چرا که در سطح استان اقدامات مناسبی در حوزه حفاظت، بازسازی و بازسازی ابنیه تاریخی انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان در ادامه گفت: پرسنل یگان حفاظت به واسطه حفظ و حراست از تاریخی، زحمات شبانه روزی، حضور فیزیکی و دستگیری حفاران غیرمجاز و معرفی آنها به مراجع قضایی که آسیب جدی به آثار تاریخی و فرهنگی این استان می زنند. نقش عمده ای در حفظ و نگهداری آثار استان زنجان دارند.

او گفت: طی این سال ها آثار زیادی از استان در فهرست آثار ملی ثبت شدند که یکی از کارهای بسیار ارزشمند برای قوت بخشی به آثار تاریخی استان بوده است

ارجمند اظهار داشت: با توجه به وجود آثار متنوع و مختلف وظیفه همگان است که در شناسایی آن اقدام لازم را انجام دهند. مهم ترین و بالاترین ارزش در هر دستگاه منابع انسانی است بنابراین، توجه به منابع انسانی است که سیستم را پیروز می نماید یکی از کارهای اساسی در هفته میراث فرهنگی تجلیل از حافظان میراث فرهنگی است چراکه همه این آثار برای آیندگان است.

همچنین محمدرضا محمدپور معاون میراث فرهنگی استان گزارشی از عملکرد معاونت میراث فرهنگی و اقدامات اجرا شده در حوزه میراث فرهنگی را گفت و در انتها از استاد رسولی و غفاری به خاطر یک عمر کوشش در عرصه بازسازی آثار تاریخی با اهدای لوح و تندیس حافظان میراث فرهنگی قدردانی شد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1589

به "آیین تجلیل از استادکاران بازسازی استان زنجان در هفته میراث فرهنگی برگزار گردید" امتیاز دهید

1 کاربر به "آیین تجلیل از استادکاران بازسازی استان زنجان در هفته میراث فرهنگی برگزار گردید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیین تجلیل از استادکاران بازسازی استان زنجان در هفته میراث فرهنگی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید