تور استرالیا ارزان: استرالیا: در پی باج خواهی از جوکوویچ نیستیم

به گزارش لیسو، استرالیا به صحبت های پدر بهترین تنیسور دنیا درباره باج گیری از پسرس برای شرکت در تنیس آزاد این کشور واکنش نشان داد.

تور استرالیا ارزان: استرالیا: در پی باج خواهی از جوکوویچ نیستیم

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رادیو ABC استرالیا، سرجان جوکوویچ، پدر نواک جوکوویچ گفته است که پسرس تصمیم داشت تا در تنیس آزاد استرالیا 2022 شرکت کند اما در پی باج خواهی مقام های این کشور از این کار منصرف می گردد.

مارتین پاکولا، وزیر ورزش ویکتوریای استرالیا نیز در این مورد گفت: وقتی شما یک تنیسور یا ورزشکار خارجی هستند باید مسئولیت رفتارتان در قبال کشوری که به آن دعوت شده اید را بپذیرید. به همین علت ما از تنیسورهای خارجی می خواهیم که به قوانین ویکتوریا احترام بگذارند. اینجا بحث باج گیری نیست. ما در واقع می خواهیم از جامعه ویکتوریا برابر بیماری کرونا محافظت کنیم. به طور شخصی امیدوارم جوکوویچ در تنیس آزا استرالیا شرکت کند و اگر انصراف دهد این به او مربوط است.

نواک جوکوویچ تا به امروز شرایط واکسیناسیون خود برابر ویروس کرونا را روشن ننموده است. استرالیا نیز پیش از این اعلام نموده بود فقط به ورزشکارانی اجازه شرکت در تنیس آزاد این کشور را می دهد که واکسن کرونا تزریق نموده باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1836

به "تور استرالیا ارزان: استرالیا: در پی باج خواهی از جوکوویچ نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: استرالیا: در پی باج خواهی از جوکوویچ نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید