استقبال بی نظیر مردم تکاب از نخستین جشنواره زمستانی تخت سلیمان

به گزارش لیسو، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تکاب از استقبال بی نظیر مردم این شهرستان از نخستین جشنواره زمستانی تخت سلیمان خبر داد.

استقبال بی نظیر مردم تکاب از نخستین جشنواره زمستانی تخت سلیمان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی، امیر مطلوبی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان تکاب با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی های بعمل آمده با فرمانداری تکاب نخستین جشنواره زمستانی تخت سلیمان با استقبال کم نظیری از سوی مردم فرهنگ دوست این شهرستان روبرو شد.

او شرح داد: این جشنواره در بخشهای مختلف با حضور هنرمندان تکاب در محل مجموعه آبگرم احمدآباد تخت سلیمان برگزار و برای شرکت کنندگان در این جشنواره خاطره ساز شد.

مطلوبی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرده و اضافه کرد: این جشنواره با هدف معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان تکاب بویژه معرفی چشمه های آبگرم طبیعی و سایر ظرفیتهای گردشگری این شهرستان در کنار چشمه های آبگرم روستای احمدآباد تخت سلیمان برگزار گشت.

او اضافه کرد: در این جشنواره زمستانی بچه ها، نوجوانان ، جوانان و خانواده های تکابی حضور داشته و ضمن اقدام به ساخت آدم برفی به تفریح و شادی و ورزش های زمستانی در یک فضای جذاب و با نشاط پرداختند.

این جشنواره 6 ساعته روز جمعه26 بهمن در محل آبگرم احمدآباد تخت سلیمان برگزار گشت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 284

به "استقبال بی نظیر مردم تکاب از نخستین جشنواره زمستانی تخت سلیمان" امتیاز دهید

1 کاربر به "استقبال بی نظیر مردم تکاب از نخستین جشنواره زمستانی تخت سلیمان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال بی نظیر مردم تکاب از نخستین جشنواره زمستانی تخت سلیمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید