اسلامی: مذاکرات با آژانس در حال پیشرفت است، در دولت با کسی عقد اخوت خوانده نشده است

به گزارش لیسو، رییس سازمان انرژی اتمی گفت: روند مذاکرات میان ایران و آژانس در حال پیشرفت است و هر روز هیات های فنی و کارشناسی در رفت و آمد و ارتباط هستند.

اسلامی: مذاکرات با آژانس در حال پیشرفت است، در دولت با کسی عقد اخوت خوانده نشده است

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر 67 رادیو دارو در 210 مرکز پزشکی و بیمارستان در سراسر کشور توزیع می گردد. آمار ما این بوده است که یک میلیون بیمار سرطانی از رادیودارو ها در کشور استفاده کردند و این یک ظرفیتی است که با توجه به تنوع بخشی در بخش تشخیصی و درمانی داریم روی آن کار می کنیم.

وی ادامه داد: سال جاری دو نوع رادیوداروی تازه را از فاز بالینی عبور می دهیم و الان رادیودارو ها تماما در داخل کشور فراوری می گردد.

اسلامی درباره توافق ماه مارس ایران و آژانس و روند پیشرفت مذاکرات گفت: روند مذاکرات در حال پیشرفت و پیگیری هست و هر روز هیات های فنی و کارشناسی میان ایران و آژانس در رفت و آمد و ارتباط هستند و به موقع درباره نتایج کار گزارش می دهیم.

رییس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این پرسش که رییس جمهور در رابطه با افراد کابینه گفته اند به کسی چک سفید امضا داده نشده است، اظهار کرد: حرف درستی است، با کسی عقد اخوت خوانده نشده است. مهمترین شاخصه کار و مسئولیت وظیفه شناسی و انجام وظیفه به موقع و تشخیص درست مسئولیت است، من هم اگر کارم را درست انجام ندهم طبیعی است که باید با من خداحافظی نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 30 فروردین 1402 بروزرسانی: 30 فروردین 1402 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2188

به "اسلامی: مذاکرات با آژانس در حال پیشرفت است، در دولت با کسی عقد اخوت خوانده نشده است" امتیاز دهید

1 کاربر به "اسلامی: مذاکرات با آژانس در حال پیشرفت است، در دولت با کسی عقد اخوت خوانده نشده است" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی: مذاکرات با آژانس در حال پیشرفت است، در دولت با کسی عقد اخوت خوانده نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید