اعلام آمادگی رسمی شهرداری گرگان برای حضور در لیگ بسکتبال

به گزارش لیسو، به گزارش خبرنگاران، شهرداری گرگان و پتروشیمی بندر امام و شرایط این دو باشگاه برای حضور در فصل جدید لیگ برتر از جمله معضلات این روزهای بسکتبال در رده باشگاهی به حساب می آید که البته با توجه به نشست روز گذشته عبدالرضا داد بود شهردار گرگان با رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، در خصوص نماینده این شهر برطرف ابهام و معین تکلیف اما ابهامات در خصوص جنوبی ها همچنان به قوت خود باقی است.

اعلام آمادگی رسمی شهرداری گرگان برای حضور در لیگ بسکتبال

شهرداری گرگان مرحله مقدماتی فصل گذشته لیگ برتر با صدرنشینی به سرانجام رساند اما با وجود مختومه اعلام نشدن پرونده مسابقات پیش از برگزاری دیدارهای پلی آف - به دلیل شیوع ویروس کرونا - از طرف فدراسیون به عنوان قهرمان مسابقات معرفی نشد. همین مسئله باعث دلخوری و انتقاد دست اندرکاران شهرداری گرگان را به همراه داشت طوری که در مدت زمان تعیین شده برای اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر از انجام این مهم امتناع کردند.

به همین دلیل اما طباطبایی طی ماه های گذشته رایزنی های زیادی با مسئولان مربوطه در تیم بسکتبال شهرداری گرگان داشت. آخرین اقدام در این زمینه هم روز گذشته طی نشست میان وی با عبدالرضا داد بود شهردار گرگان برگزار گردید. در این نشست شهردار گرگان موافقت خود را برای تیمداری در فصل جدید لیگ برتر خاطرنشان کرد.

بدین ترتیب شهرداری گرگان که سال گذشته با راهنمایی مهران شاهین طبع در لیگ برتر حاضر بود، سال جاری هم جزو شرکت کنندگان در مسابقات باشگاهی خواهد بود این در حالی است که هنوز شرایط پتروشیمی بندرامام دیگر تیم همواره مدعی لیگ برتر تعیین نیست. به گفته رامین طباطبایی مسئولان این تیم طی هفته های گذشته هیچ پاسخی به پیگیری های فدراسیون نداده اند.

قرار است فصل جدید مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از مهرماه شروع گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1153

به "اعلام آمادگی رسمی شهرداری گرگان برای حضور در لیگ بسکتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی رسمی شهرداری گرگان برای حضور در لیگ بسکتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید