اعلام زمان پرداخت وام بازنشستگان

به گزارش لیسو، خبرنگاران - از ابتدای امسال تا به امروز 280 هزار بازنشسته و مستمری بگیر از این تسهیلات برخوردار شدند و در نهایت تا ابتدای اسفند ماه نیز 90 هزار نفر دیگر وام را دریافت می نمایند.

اعلام زمان پرداخت وام بازنشستگان

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین، یکی از موضوعاتی که در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته است و از سال گذشته تا امروز اجرایی شده است پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی است بطوریکه تا به امروز 800 هزار نفر وام قرض الحسنه را درخواست نموده و به بیش از 90 درصد آنها تسهیلات پرداخت شده است.

براساس رایزنی های صورت گرفته با بانک، در ابتدای هر ماه (چهارم و پنجم) وام هفت میلیون تومانی به حساب بازنشستگانی که درخواست دادند واریز می گردد و پرداخت ها تا خاتمه سال ادامه دارد. گفتنی است از ابتدای امسال تا به امروز 280 هزار بازنشسته و مستمری بگیر از این تسهیلات برخوردار شدند و در نهایت تا ابتدای اسفند ماه نیز 90 هزار نفر دیگر وام را دریافت می نمایند.

ثبت نام وام 7 میلیون تومانی بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با بانک عامل درخواست وام بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت الکترونیکی انجام می گردد و کاملاً غیر حضوری است. پرداخت وام در کمترین زمان صورت می گیرد و یک هفته بعد از ثبت نام مبلغ وام به حساب بازنشستگان واریز می گردد.

پرداخت تسهیلات به بازنشستگان طی سال آینده نیز در دستور کار قرار گرفته است و در مورد مبلغ و تعداد افرادی که تسهیلات را دریافت می نمایند بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1963

به "اعلام زمان پرداخت وام بازنشستگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان پرداخت وام بازنشستگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید