اعلام ممنوعیت سفر به استان قم در روزهای 8 و 9 فروردین

به گزارش لیسو، خبرگزاری خبرنگاران- برابر تصمیمات جلسه شصت و دوم ستاد ملی مورخ 7/01/1400 موضوع ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری 8 و 9 فروردین به استان قم ممنوع می باشد.

اعلام ممنوعیت سفر به استان قم در روزهای 8 و 9 فروردین

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن کامل این اطلاعیه بدین توضیح است:

باسمه تعالی

در ابتدا ضروری است از آحاد ملت به ویژه عزیزانی که در اجرای توصیه های قبلی از انجام مسافرت های غیر ضروری خودداری کرده و با ماندن در منزل خادمین خود به ویژه کادر بهداشت و درمان را در خط مقدم این مبارزه کمک کردند، تقدیر و تشکر نماییم.

همانگونه که مستحضرید سرعت شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در بیشتر استان ها بالا رفته و بستری های روزانه را با افزایش روبرو کرده است و متاسفانه در آستانه حلول عید عظیم انتظار و جشن فرخنده نیمه شعبان این امر در شهر و استان قم نیز تشدید شده است.

از آنجا که همانند سال گذشته امکان برگزاری مراسم عید عظیم نیمه شعبان در مسجد جمکران مهیا نیست، برابر تصمیمات جلسه شصت و دوم ستاد ملی مورخ 7/01/1400 موضوع ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری 8 و 9 فروردین به استان قم ممنوع می باشد. لذا از عموم هم وطنان عزیز درخواست می گردد از عزیمت به این استان و مسجد جمکران پرهیز کنند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1514

به "اعلام ممنوعیت سفر به استان قم در روزهای 8 و 9 فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام ممنوعیت سفر به استان قم در روزهای 8 و 9 فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید