امضای تفاهمنامه شرکت ایرانسل و سازمان نوسازی مدارس کشور

به گزارش لیسو، به گزارش خبرنگاران، موضوع قرارداد عبارت است از همکاری طرفین به منظور توسعه و ترویج به صورت تبلیغ و اطلاع رسانی در مورد توسعه و ترویج فرهنگ مشارکت در امر مدرسه سازی به وسیله حمایت از پویش آجر به آجر و مدت اجرای قرارداد نیز از مهر ماه امسال تا مهر ماه 1401 است.

امضای تفاهمنامه شرکت ایرانسل و سازمان نوسازی مدارس کشور

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

ایرانسل متعهد به انجام هماهنگی طراحی و اجرای پویش های تبلیغی مشترک در معرفی طرح آجر به آجر به وسیله ساخت کلیپ، تبلیغات شهری و سایر روش های تبلیغاتی به صلاحدید و هزینه خود است.

بنا به این گزارش، ایرانسل سامانه مهر و مدرسه را به نشانی www.mehremadrese.ir در بسترهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی خود معرفی کند.

ایرانسل متعهد است برای اطلاع رسانی عمومی در خصوص این پویش مردمی به مشترکین خود به وسیله ارسال پیامک انبوه سراسری حداقل سه نوبت در سال با هماهنگی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اقدام نمایند.

ایرانسل همچنین مکلف به اختصاص رایگان کد دستوری ستاره 24 مربع در شبکه ایرانسل و اتصال آن به درگاه سامانه مهر مدرسه برای واریز و یاری های داوطلبانه مشترکین است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1127

به "امضای تفاهمنامه شرکت ایرانسل و سازمان نوسازی مدارس کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهمنامه شرکت ایرانسل و سازمان نوسازی مدارس کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید