اهواز، یزدی: می خواهیم اولین بردمان را کسب کنیم، فریب صندلی سپیدرود در جدول را نمی خوریم

به گزارش لیسو، سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: می خواهیم اولین بردمان را در بازی با سپیدرود رشت کسب کنیم.

اهواز، یزدی: می خواهیم اولین بردمان را کسب کنیم، فریب صندلی سپیدرود در جدول را نمی خوریم

به گزارش خبرنگاران از اهواز، داریوش یزدی در نشست خبری قبل از بازی تیمش با سپیدرود رشت گفت: تبریک جانانه به مدآل آوران آسیایی، مخصوصا خواهران منصوریان که نمونه بارز بانوان موفق هستند. بازی فردا حساس ترین بازی ماست. تا الان برد نداشتیم و می خواهیم اولین بردمان را کسب کنیم.

وی اضافه نمود: سپیدرود شاید تا اینجای فصل خوب نتیجه نگرفته است و وضعیت مناسبی ندارد ولی به هیچ وجه تیم دست و پا بسته ای نیست. ما گول جدول را نمی خوریم و مطمئن هستیم که حریفمان برای ارائه بازی خوب به اهواز آمده و چیزی برای از دست دادن ندارد. تمام مسائل فنی که لازم بود را در طول هفته برای بازیکنان بررسی کردیم و علیرغم مشکلاتی در تیم ما موجود است و نمی خواهم راجع به آن صحبت کنم فردا فقط برای کسب 3 امتیاز راهی میدان خواهیم شد.

سرمربی استقلال خوزستان در واکنش به این سوال که آیا مدیریت باشگاه استقلال خوزستان پرداختی به آنها نداشته است، یادآور شد: هفته پیش یک پرداختی به بازیکنان انجام شد و همین نشان می دهد در باشگاه کوشش می گردد که مشکلات حل گردد. همین جا از مدیریت کارخانه تشکر می کنم چرا که با وجود مشکلاتی که در کارخانه است به فکر استقلال خوزستان هستند و کوشش می نمایند تا مشکلات ما را مرتفع نمایند. در مورد مسائل فنی من از همان روز اول گفتم که تا هفته پنجم از نظر تاکتیکی خود را به حدی خواهیم رساند که در بازی های آینده شرایط تاکتیکی بهتری داشته باشیم. از همین رو فردار انتظار دارم هواداران زیادی به استادیوم غدیر آمده و شاهد نمایش خوب جوانان و بازیکنان با تجربه تیم ما باشند تا بتوانیم با حمایت آنها 3 امتیاز را بگیریم.

یزدی در رابطه با اینکه تیمش طرفدار زیادی در اهواز ندارد، عنوان نمود: بله ما تیم نوپایی هستیم و طبیعی است طرفداران زیادی در اهواز نداشته باشیم اما برای مردم خوزستان نباید فولاد، استقلال اهواز یا استقلال خوزستان فرقی کند و باید از تیم های شهرشان حمایت نمایند. در بازی با پرسپولیس دیدید که هواداران که در استادیوم حضور داشتند چقدر خوب ما را حمایت کردند آن موقع اعلام کردم هواداران برای ما سنگ تمام گذاشتند اما برخی آن را طنز برداشت نموده و جور دیگری مطرح کردند در حالی که من منظورم این بود که هواداران حاضر در استادیوم برای ما سنگ تمام گذاشتند و بهترین شکل تیم را حمایت کردند با وجود اینکه تعدادشان خیلی زیاد هم نبود. در آینده از لحاظ تاکتیکی بهتر خواهیم شد و نشان خواهیم داد که می توانیم هواداران بیشتری داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است تیمش بازیکن جدید جذب کند، گفت: بله ما نام دو سه بازیکن را به باشگاه اعلام کردیم که به خاطر مسائل مالی هنوز آنها جذب نشده اند اما امیدواریم که این اتفاق رخ دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 25

به "اهواز، یزدی: می خواهیم اولین بردمان را کسب کنیم، فریب صندلی سپیدرود در جدول را نمی خوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهواز، یزدی: می خواهیم اولین بردمان را کسب کنیم، فریب صندلی سپیدرود در جدول را نمی خوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید