اپل از آیپد ایر نو با چیپست M1 و پشتیبانی از 5G رونمایی کرد

به گزارش لیسو، آی پد ایر دارای چیپست M1 اپل و پشتیبانی اختیاری 5G (با eSIM) است، اما مدل پایه طبق معمول فقط Wi-Fi است، همانطور که انتظار می رفت، رویداد امروز اپل شاهد معرفی یک آیپد ایر کاملاً نو، در کنار آیفون SE نو بود. تبلت میان رده اپل همچنان به خوبی بین آی پد مقرون به صرفه قیمت و مدل های گران تر آی پد پرو جای می گیرد.

اپل از آیپد ایر نو با چیپست M1 و پشتیبانی از 5G رونمایی کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا، تراشه M1 قطعاً ویژگی اصلی است، زیرا به آی پد ایر اجازه می دهد از نظر عملکرد با آی پد پرو مطابقت داشته باشد (اگرچه طبق سنت واقعی اپل، نسخه ایر احتمالاً رم کمتری دارد).

از دیگر به روزرسانی های آی پد ایر می توان به دوربین جلوی فوق عریض نو با سنسور استیج اشاره نمود که به طور اتوماتیک در حین تماس های ویدیویی حرکت می نماید تا در حین حرکت شما را در معرض دید قرار دهد، و متوجه می گردد که دیگران به آن می پیوندند و به آرامی کوچک نمایی می نماید تا آن ها را نیز شامل گردد. اکنون همه آیپد ها این تجربه را دارند.

در بخش پشت یک دوربین 12 مگاپیکسلی وجود دارد که به نظر می رسد تغییری نسبت به نسل قبلی آی پد ایر، نداشته باشد. با این حال، پورت USB-C تا دو برابر سریعتر است و داده ها تا 10 گیگابیت بر ثانیه انتقال می یابد. صفحه نمایش همچنان یک صفحه نمایش 10.9 اینچی Liquid Retina با 500 نیت روشنایی، پشتیبانی True Tone و پوشش ضد انعکاس است.

آی پد ایر نو دارای بلندگو های استریو افقی، شناسه لمسی و در دکمه هوم است، آی پد ایر آی پد او اس 15.4 را در حالت از پیش نصب شده اجرا می نماید. این نسخه از نرم افزار هفته آینده به عنوان یک به روزرسانی هوایی برای سایر آی پد ها در دسترس خواهد بود. به لطف ویژگی کنترل جهانی که بسته بندی می نماید، می توانید با یک ماوس و صفحه کلید در چندین مک و آی پد به صورت یکپارچه و بدون احتیاج به تنظیم کار کنید، حتی می توانید محتوا را بین دستگاه ها بکشید و بیندازید.

تبلت نو دارای یک محفظه آلومینیومی 100 ٪ بازیافتی، 100 ٪ قلع بازیافتی در لحیم کاری برد منطقی اصلی، و 100 ٪ عناصر خاکی کمیاب بازیافتی در محفظه و آهنربا های صوتی است.

آی پد ایر نو در رنگ های خاکستری، نور ستاره، صورتی، بنفش و آبی نو خیره کننده عرضه می گردد. قیمت آن نیز مانند مدل قبلی خود از 599 دلار آغاز می گردد و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. یک مدل 256 گیگابایتی نیز ارائه خواهد شد. آی پد ایر نو این آدینه در 29 کشور و منطقه برای پیش سفارش آماده می گردد و در 18 مارس عرضه می گردد. مدل Wi-Fi+5G از 749 دلار آغاز می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2137

به "اپل از آیپد ایر نو با چیپست M1 و پشتیبانی از 5G رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل از آیپد ایر نو با چیپست M1 و پشتیبانی از 5G رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید