ایرلاین فین ایر پیش از پرواز مسافران را وزن می نماید

به گزارش لیسو، به نظر می رسد رفته رفته موضوع وزن کردن مسافران پیش از پرواز و اهمیت دادن به موضوع وزن کلی و تعادل هواپیما به موضوعی فراگیر در بین ایرلاین ها تبدیل می گردد.

ایرلاین فین ایر پیش از پرواز مسافران را وزن می نماید

قطعا شما هم پیش از سفر موارد زیادی را در فکر خود مرور می کنید. آیا اجاق را خاموش کردم؟ درها را قفل کردم؟ گذرنامه ام کجا است؟ اما شاید این موارد تنها دغدغه شما پیش از پرواز نباشد؛ چرا که به تازگی استرس جدیدی از سوی ایرلاین ها به مسافرین القا می گردد و افراد باید پیش از پرواز نگران تناسب اندام و وزن خود باشند. به تازگی بعضی از ایرلاین ها، مسافران خود را پیش از سفر وزن می نمایند.

ایرلاین فین ایر (Finnair)، نیز در پی ایرلاین های هاوایی تصمیم گرفته است تا به موضوع وزن مسافران و برقراری دقیق تعادل هواپیماهای خود اهمیت ویژه ای قائل گردد. در حال حاضر، مبنای اصلی ایرلاین ها، ممیزی سال 2009 است که به وسیله انجمن ایمنی پرواز اروپا اجرا شده است که در آن وزن میانه مسافران و مقدار بار همراه آن ها بیان شده است. گفته می گردد این اساسنامه مربوط به هشت سال پیش است و امکان تغییر اطلاعات آن در طول زمان وجود دارد.

خوشبختانه فعلا تمامی این موارد به صورت اختیاری است و شما می توانید به صورت داوطلبانه روی ترازو قرار بگیرید. ایرلاین فین ایر امیدوار است 100 تا 150 مسافر بدون مشکل به عنوان داوطلب و با هدف رعایت موارد ایمنی همراه با بار خود روی ترازو بروند. اما سوال اصلی اینجا است که وقتی وزن مجموع افراد از مقدار مجاز تخطی کرد، تکلیف چیست؟ قطعا نمی توان مسافران به علت اضافه وزن، سفر خود را لغو نموده و از هواپیما پیاده شوند.

منبع: کجارو / vivalifestyleandtravel.com
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1988

به "ایرلاین فین ایر پیش از پرواز مسافران را وزن می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرلاین فین ایر پیش از پرواز مسافران را وزن می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید