ایگناتی اف: شانس روستوف و اندرلخت برای صعود 50-50 است

به گزارش لیسو، مربی 75 ساله پیشین تیم ملی روسیه در آستانه بازی برگشت روستوف برابر تیم اندرلخت بلژیک در مرحله سوم لیگ قهرمانان اروپا شانس روستوفی ها را برای صعود 50 درصد دانست.

ایگناتی اف: شانس روستوف و اندرلخت برای صعود 50-50 است

به گزارش خبرنگاران، ملاقات برگشت تیم های روستوف و اندرلخت بلژیک چهارشنبه هفته جاری در بروکسل برگزار خواهد شد، آنهم در شرایطی که ملاقات رفت این دو تیم در روستوف با نتیجه تساوی 2 - 2 سرانجام یافته بود.

بوریس ایگناتی اف، پیشکسوت مطرح فوتبال روسیه و مربی پیشین تیم ملی این کشور در مورد بازی برگشت تیم های روستوف و اندرلخت به خبرگزاری معتبر ورزشی سویتس روسیه گفت: بازی رفت این دو تیم با نتیجه تساوی به خاتمه رسید و شانس صعود 50 -50 را برای روستوفی ها قائلم. البته این مسئله را باید در نظر داشته باشیم که اندرلخت دارای بازیکنان باتجربه و تهاجمی خوبی است.

ایگناتی اف در ادامه گفت: اصلی ترین مشکل فعلی تیم روستوف در حال حاضر روحی و روانی است. فتح مدال نقره لیگ برتر روسیه آسان تر از اثبات کلاس فوتبال خود است. البته روستوف پیش فصل دشواری را گذراند. از دست دادن چند بازیکن، مسائل اقتصادی و عدم اطمینان از ماندن قربان بردیف تا حدودی باعث از هم پاشیدگی روستوف و عدم تمرکز بازیکنان این تیم شده است.

مربی پیشین تیم ملی روسیه در سرانجام گفت: فصل سختی در انتظار تیم روستوف است، اما با شناختی که از توانمندی های بردیف دارم می تواند تیمش را دوباره بازسازی کند. احساس می کنم که روستوف می تواند نتیجه بازی برگشت برابر اندرلخت بلژیک را به سود خود تمام کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 792

به "ایگناتی اف: شانس روستوف و اندرلخت برای صعود 50-50 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایگناتی اف: شانس روستوف و اندرلخت برای صعود 50-50 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید