بازرگانان چینی در کشاورزی و گردشگری گیلان سرمایه گذاری می نمایند

به گزارش لیسو، خبرنگاران: سفیر چین در ایران با تأکید بر اینکه منطقه آزاد انزلی، کشاورزی و گردشگری گیلان فرصت های سرمایه گذاری خوبی دارد، گفت: بازرگانان چینی در کشاورزی، گردشگری و پروژه های عمرانی گیلان سرمایه گذاری می نمایند.

بازرگانان چینی در کشاورزی و گردشگری گیلان سرمایه گذاری می نمایند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از رشت، یاهونگ یانگ بعد از ظهر امروز در نشست با استاندار گیلان با بیان اینکه گیلان توانایی های زیادی برای سرمایه گذاری دارد، اظهار کرد: منطقه آزاد انزلی فرصت های زیادی را برای سرمایه گذاری فراهم می نماید.

وی با بیان اینکه آمادگی افزایش میزان مبادلات تجاری و سرمایه گذاری در ایران هستیم، اضافه نمود: چین یکی از بزرگترین شرکای تجاری جمهوری اسلامی ایران است.

سفیر چین در ایران با بیان اینکه فرصت های و ظرفیت های موجود برای سرمایه گذاری مشترک تجار چینی و گیلانی زیاد است، گفت: پروژه های قابل توجهی در گیلان وجود دارد که می توانند فرصت مناسب برای سرمایه گذاران و تجار چینی باشند.

یانگ، با تأکید بر اینکه همکاری های زیادی با ایران داریم و در تلاشیم این همکاری ها گسترش یابد، توضیح داد: گیلان استان زیبایی هاست و فرصت های زیادی را برای سرمایه گذاری دارد.

وی با تأکید بر اینکه منطقه آزاد انزلی، کشاورزی و گردشگری گیلان فرصت های سرمایه گذاری خوبی دارد، گفت: بازرگانان چینی در کشاورزی، گردشگری و پروژه های عمرانی گیلان سرمایه گذاری می نمایند.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 395

به "بازرگانان چینی در کشاورزی و گردشگری گیلان سرمایه گذاری می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرگانان چینی در کشاورزی و گردشگری گیلان سرمایه گذاری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید