تورهای مسافرتی لوکس و با کیفیت چه ویژگی هایی دارند؟

به گزارش لیسو، امروزه با توجه به برگزاری تورهای مختلف در مسیرهای متفاوت، تعداد زیادی از مردم به کشورهای مختلف سفر می نمایند، که این تعداد هرساله رو به افزایش است.

تورهای مسافرتی لوکس و با کیفیت چه ویژگی هایی دارند؟

جهانگردان زیادی جهت سفرهای خارجی، برنامه ریزی های مختلفی انجام می دهند که اغلب در پی سفر به کشورهای همسایه ایران و یا کشورهای پرطرفدار در صنعت توریسم هستند.

اما در این بین بسیاری از جهانگردان با تجربه در پی برنامه ریزی برای سفر به مقاصد نو هستند که این قبیل افراد در هنگام انتخاب تور خود اغلب به نکات مهم تر و حائز اهمیت تری از جمله اعتبار و سابقه آژانس مسافرتی مورد نظر و به تبع آن نوع پرواز ، تعداد شب های اقامت، هتل ها، تعداد وعده های غذایی و نیز تعداد گشت ها توجه بیشتری دارند چرا که همیشه انتخاب یک تور با امکانات کامل که بیشتر هزینه ها را پیش بینی نموده باشد، از لحاظ مالی بسیار ارزان تر خواهد بود و نیز جهانگرد در طول سفر خود نهایت استفاده زمانی جهت بازدید از نقاط مختلف را بدست می آورد و در نهایت طعم لذت واقعی سفر را می چشند.

آژانس هواپیمایی طاهاگشت با بیش از دو دهه سابقه درخشان در صنعت جهانگردی کشور همیشه کوشیده است تا در برگزاری تورهای خود مواردی همانند انتخاب برترین خط هوایی، هتل های با کیفیت و مناسب و نیز برنامه ریزی گشت های متعدد و کامل همراه با وعده های غذایی که اغلب به صورت بوفه سرو می شوند، کیفیت را در رأس امور قرار داده و با خلق ایده های نو تورهای متعددی در مسیرهای مختلف از جمله ژاپن، کره جنوبی، چین، آفریقای جنوبی، ایتالیا، فرانسه، مالدیو، جزیره موریس و بسیاری از مسیرهای متفاوت دیگر برگزار نماید. طاهاگشت سال جاری نیز پیشنهادهای ویژه ای را برای تور نوروز 96 دارد.

منبع: کجارو / reportage-ads.com
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1938

به "تورهای مسافرتی لوکس و با کیفیت چه ویژگی هایی دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای مسافرتی لوکس و با کیفیت چه ویژگی هایی دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید