با بطری پلاستیکی در خانه مبل بسازید!

به گزارش لیسو، مهم ترین ویژگی این مبل زیبا سبکی در عین استحکام و دوام آن است که به راحتی می توان آن را در منزل جابه جا کرد.

با بطری پلاستیکی در خانه مبل بسازید!

با بطری های خالی مبلمان حیرت انگیز بسازید! شما می توانید با تکنیک های ابتکارآمیز و مقداری مهارت، وسایل شیک و مناسبی را برای خود و دوستانتان بسازید. در این مطلب از خبرنگاران به بیان روش ساخت مبل با بطری پلاستیکی می پردازیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

ساخت مبل با بطری پلاستیکی

ایده ساخت مبل با بطری پلاستیکی بسیار مقرون به صرفه، ساده و مجذوب کننده است و شما می توانید به راحتی این وسیله کاربردی را بسازید.

لوازم مورد احتیاج ساخت مبل با بطری پلاستیکی

  • 32 عدد بطری 1.5 لیتری خالی نوشابه و یا آب
  • تیغ موکت بر
  • مقداری پارچه
  • چسب شیشه ای نواری پهن

مرحله اول

برای آغاز ساخت مبل با بطری پلاستیکی بطری های نوشیدنی را کاملا تمیز نموده و در جایی ثابت قرار دهید تا خشک شود. تعداد آن ارتباط به مذاق شما دارد که بخواهید مبلمان خود را دو نفره یا تک نفره درست کنید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب ساده ترین چیدمان در نشیمن که قطعا نمی دانید! سر بزنید.

مرحله دوم

بخش بالای بطری را با تیغ موکت بر برش بزنید و بخش دوم را از قسمت سر، درون بطری اولی فرو کنید و قسمت برش خورده را با چسب شیشه ای نواری محدود کنید. با این کار شما یک بطری بی سر خواهید داشت. همه بطری ها را به روش درون یکدیگر فرو کنید تا در جمع 16 بطری پلاستیکی به دست آورید.

مرحله سوم

روی سطح صاف همه بطری ها را در 4 ردیف 4 تایی قرار دهید. آنگاه از طریق چسب نواری پهن آن ها را به هم متصل کنید تا کاملا محکم پیش هم بایستند و چند دور چسب را دور بطری ها بچسبانید.

مرحله چهارم

برای این که محل نشستن نرم باشد بهتر می باشد مقداری پنبه یا اسفنج را درون پارچه ای قرار دهید و آن را روی سطح بطری ها بگذارید.آنگاه با پارچه رنگی روکشی برای مبلمان خود درست نمایید و روی بطری ها را بپوشانید. این عمل هم به سلیقه شما بستگی دارد که بخواهید همه بطری ها پوشیده شوند یا شبیه تصویر پارچه را تا نیمه بکشید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب 7 مدل مبل که خانه شما را خاص و شیک می نماید!را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 13 آبان 1401 بروزرسانی: 13 آبان 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 2116

به "با بطری پلاستیکی در خانه مبل بسازید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بطری پلاستیکی در خانه مبل بسازید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید