تور سنگاپور ارزان: برگزاری نمایشگاه هوایی سنگاپور 2018

به گزارش لیسو، ایرشو سنگاپور

نمایشگاه هوایی سنگاپور (سنگاپور Airshow) یکی از بزرگ ترین و مشهورترین ایرشوهای دنیا به شمار می رود. این نمایشگاه چند روز دیگر و از 6 فوریه لغایت 11 فوریه 2018 در کشور سنگاپور برگزار می گردد. بسیاری از شرکت های هواپیمایی و سازمان های مرتبط با صنعت هواپیمایی برای اطلاع از آخرین فناوری ها و تکنولوژی های این صنعت به سنگاپور سفر می نمایند. با خبرنگاران همراه باشید تا در خصوص ایرشو سنگاپور 2018 بیشتر بدانیم.

تور سنگاپور ارزان: برگزاری نمایشگاه هوایی سنگاپور 2018

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

نمایشگاه هوایی سنگاپور

نمایشگاه هوایی یا ایرشو سنگاپور که قبلا به نام نمایشگاه هوایی چانگی شناخته می شد نمایشگاهی دوسالانه است که از سال 2008 در سنگاپور برگزار می گردد. در حال حاضر این نمایشگاه بعد از ایرشو پاریس و ایرشو فارنبورو، سومین ایرشو بزرگ جهان به شمار می رود. البته ایرشو دبی در چند سال اخیر توانسته گوی سبقت را از این نمایشگاه برباید و در رده سوم قرار بگیرد. با این حال، این نمایشگاه یکی از اتفاقات مهم در صنعت هوایی به شمار می رود و سالانه هزاران نفر صرفا جهت شرکت در این رویداد هوایی به سنگاپور سفر می نمایند. در ایرشو سنگاپور شرکت های هواپیماسازی و ایرلاین های معتبر جهان گردهم می آیند و تازهترین فناوری ها و پیشرفت های صنعت هواپیمایی را به نمایش می گذارند.

چطور به نمایشگاه هوایی سنگاپور برویم؟

مرکز نمایشگاهی چانگی در 20 کیلومتری شهر قرار گرفته است و تنها 10 دقیقه با فرودگاه بین المللی چانگی سنگاپور فاصله دارد. از آنجا که هزاران نفر برای شرکت و بازدید از این نمایشگاه به فرودگاه چانگی سفر می نمایند تسهیلات حمل و نقل ویژه ای برای این ایرشو تدارک دیده شده است. بازدید نمایندگان می توانند با استفاده از تاکسی، اتومبیل شخصی و اتوبوس های نمایشگاه به مرکز نمایشگاهی چانگی برسید. این تسهیلات در شهر سنگاپور و فرودگاه چانگی وجود دارد و مسافران را به ایرشو سنگاپور می رساند.

آدرس: 9 Aviation Park Road, سنگاپور 498760

برنامه های جانبی نمایشگاه

نمایشگاه هوایی سنگاپور طبق روال سال های گذشته در مرکز نمایشگاهی چانگی برگزار می گردد. در خلال برگزاری نمایشگاه، کنفرانس های متعددی در رابطه با صنعت هواپیمایی برگزار می گردد و کارشناسان و متخصصین از سراسر جهان در خصوص موضوعات مهم این صنعت سخنرانی می نمایند. ایرشو سنگاپور در روزهای 10 و 11 فوریه 2018 از ساعت 9:30 صبح الی 5:00 بعدازظهر برای بازدید عموم مردم بازگشایی می گردد. بازدید نمایندگان می توانند برنامه های هیجان انگیزی مثل نمایش هواپیماهای تازه و حرکات نمایشی و مانور بی نظیر هواپیماها را دیدن نمایند.

کاپیتان لئو و کاپیتان لئونت دو شخصیت عروسکی محبوب هستند که در نمایشگاه های گذشته سنگاپور حضور داشتند. در ایرشو 2018 هم این دو شخصیت بامزه در نمایشگاه حاضر خواهند بود و شور و هیجان زاید الوصفی در بین عموم شرکت نمایندگان به وجود می آورند. بچه ها و حتی بزرگترها عاشق این عروسک ها هستند و دوست دارند عکسی به یادگار با این دو عروسک خلبان بگیرند.

حرکات نمایشی هواپیماها

در نمایشگاه هوایی سنگاپور 2018 نیز مثل سال های گذشته مانور و حرکات نمایشی دیدنیی و فوق العاده ای برگزار خواهد شد. تیم های مختلفی در روزهای 10 و 11 فوریه به اجرای برنامه های نمایشی می پردازند. این برنامه ها بیرون سالن نمایشگاه و در فضای باز و رو به دریا انجام می گردد. فضای زیبا و منظره دریا بر زیبایی این حرکات نمایشی اضافه می نماید. از جمله تیم های نمایشی در این ایرشو عبارتند از: نیروی هوایی سنگاپور، نیروی هوایی تایلند، نیروی هوایی کره، نیروی هوایی مالزی، نیروی هوایی ایالات متحده.

افرادی که در این نمایشگاه شرکت می نمایند یک چیز را حتما باید همراهشان داشته باشند: دوربین! همان طور که در تصاویر هم می بینید این مانورها بسیار زیبا و نفس گیر هستند و عکس های فوق العاده ای می توانید از این اجراهای نمایشی بگیرید.

نیروی هوایی سنگاپور پنجاهمین سالگردش را در ایرشو 2018 جشن خواهد گرفت و در این راستا برنامه های متنوع و مفرحی اجرا خواهد نمود. یکی از این برنامه ها امکان پرواز با هلیکوپتر سوپر پوما (Super Puma helicopter) برای عموم مردم است! سوپر پوما هلیکوپتری چند منظوره و دو موتوره است که به وسیله شرکت هلیکوپترسازی ایرباس ساخته شده است. بازدیدنمایندگان می توانند این فرصت استثنائی را داشته باشند که سوار چنین هلیکوپتری شوند و منظره سواحل سنگاپور و دریا را از پنجره پانورامای هلیکوپتر دیدن نمایند.

صلیب سرخ سنگاپور بیش از شش دهه است که به بشریت خدمت نموده و جان افراد زیادی را نجات داده است. این سازمان در نمایشگاه هوایی سنگاپور حضور خواهد داشت و آخرین فعالیت ها و کوشش های بشردوستانه اش را با بازدیدنمایندگان به اشتراک می گذارد. بعلاوه محصولات متنوعی را در معرض فروش قرار می دهد که عایدی حاصل از فروش این محصولات صرف فعالیت های بشردوستانه این سازمان خواهد شد. یکی دیگر از فعالیت های جالب نمایشگاه هوایی سنگاپور دیدار با قهرمانان تخیلی و واقعی است. شخصیت های قهرمانی محبوب و مشهور بین المللی در این نمایشگاه حضور دارند و فضایی هیجان انگیز ایجاد می نمایند.

در نمایشگاه هوایی سنگاپور عموم مردم می توانند از نزدیک با خلبان ها صحبت نمایند. این فرصت منحصربفردی است که یک خلبان واقعی را از نزدیک دید و در خصوص مسائل مختلف هواپیما با او صحبت کرد. دیدار و صحبت با خلبان ها می تواند تجربه ای آموزنده و جالب برای بچه ها و بزرگسالان باشد. بازدیدنمایندگان می توانند با خلبان های مشهور جهان و همینطور تیم حرکات نمایشی عکس یادگاری بگیرند و امضای این خلبان ها را نیز پشت عکسشان داشته باشند.

منبع: سنگاپورairshow.com

منبع: الی گشت
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1924

به "تور سنگاپور ارزان: برگزاری نمایشگاه هوایی سنگاپور 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سنگاپور ارزان: برگزاری نمایشگاه هوایی سنگاپور 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید