بهترین اپلیکیشن هایی که می توانید با یاری آنها اینفوگرافیک بسازید

به گزارش لیسو، تصاویر اینفوگرافیک یکی از جذابیت های دنیای امروز طراحی و رسانه است که دوست نداشتن شان اندکی غیرممکن به نظر می رسد. اینفوگرافیک ها کوشش می نمایند اطلاعات اندک اما کاربردی را به زیباترین و متنوع ترین شکل ممکن به مخاطبشان ارائه دهند.

بهترین اپلیکیشن هایی که می توانید با یاری آنها اینفوگرافیک بسازید

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، بسیاری از افراد هم باور دارند که با یاری اینفوگرافیک فرصتی فراهم می گردد تا مفاهیمی که احتیاج دارند به مخاطب خود منتقل نمایند را با ساخت یک نمودار تصویری جذاب و متفاوت به تصویر بکشند.

با وجود همه جذابیت هایی که در اینفوگرافیک ها وجود دارد، طراحی و ساخت آن ها اندکی سخت به نظر می رسد بنابراین بسیاری از افرادی که علاقه خاصی به ساخت اینفوگرافیک دارند به دلیل سختی ها و پیچیدگی های موجود در این روش از شکل دادن به اینفوگرافیکی که خودشان به آن فکر می نمایند، پشیمان می شوند. اما این سختی ها به معنای آن نیست که همه مردم نمی توانند به سادگی اینفوگرافیک بسازند.

در ادامه با بهترین اپلیکیشن ها و سرویس های آنلاینی که می توانید با یاری آنها اینفوگرافیک بسازید، آشنا می شوید.

نرم افزارهایی که برای سیستم عامل های مختلف عرضه شده اند و تجربه خوبی از ساخت اینفوگرافیک به کاربران ارائه می دهند.

اپلیکیشن Canva

پیش از هر اپلیکیشنی باید با مجموعه Canva آشنا شوید که تقریبا در هر حوزه ای که از آن انتظار داشته باشید به شما یاری می نماید تا محتوایی که در ذهن تان دارید را به تصویر بکشید؛ از کارت پستال تا رزومه و استوری اینستاگرام.

با یاری اپلیکیشن Canva می توانید هر محتوایی که احتیاج دارید را خلق کنید. این مجموعه چارچوب های مختلفی را برای هر نوع محتوا در نظر گرفته که به کاربران یاری می نماید خلاقیت قابل قبولی در محتوای فراوریی خودشان به خرج دهند و به همین دلیل ساخت اینفوگرافیک هم با یاری مجموعه Canva ممکن است.

این سرویس به صورت اپلیکیشن روی سیستم عامل های اندروید و آی اواس در دسترس است و نسخه تحت وب آن هم عملکرد قابل قبولی ارائه می دهد.

شاید جالب باشد بدانید که اپلیکیشن Canva تعدادی از پوسته هایش را به صورت ویژه به کاربرانی ارائه می نماید که برای خرید آن ها پول پرداخت نمایند.

سایت Easel.ly

یکی دیگر از سرویس های آنلاین همه فن حریف که تقریبا در حوزه ای که احتیاج داشته باشید به شما یاری می نمایند تا محتوای مورد احتیاجتان را بسازید.

این سایت که بیشتر تمرکزش را روی اینفوگرافیک ها قرار داده، کوشش می نماید با تعداد قابل توجهی پوسته و قالب هر چیزی که احتیاج دارید روی اینفوگرافیک نمایش دهید را در اختیارتان قرار دهد بنابراین با یاری سایت Easel.ly می توانید اینفوگرافیک های بسیاری جذاب و هیجان انگیزی بسازید که بخش قابل توجهی از جزییات آن ها از پیش ساخته شده است.

این سرویس آنلاین که تنها روی بستر مرورگر در دسترس واقع شده است حداقل 60 تصویر و 10 فونت را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. برای استفاده از گزینه های بیشتر هم می توانید هزینه کنید.

سایت Visme.co

این سایت نسبتا تخصصی بیشتر از سرویس های قبلی حرفه ای به نظر می رسد اما به همان میزان به کاربرانش آزادی عمل بیشتری می دهد تا با پوسته های متنوع خلاقیت بیشتری برای درست کردن اینفوگرافیک وارد عمل شوند بنابراین اگر برای ساخت اینفوگرافیک به ابزارهای رایگان بیشتری احتیاج دارید شاید سایت Visme.co بهترین انتخاب ممکن باشد.

اگرچه این سایت به صورت کلی برای ساخت ارائه های جذاب و انیمیشن های کوتاه و ساده طراحی شده اما یک بخش ویژه هم برای تصاویر اینفوگرافیک دارد و به همین دلیل می توانید از آن بهره ببرید.

بیشتر از 100 فونت جذاب لاتین با چند میلیون تصویر رایگان که هیچ مسئله ای برای استفاده عمومی هم ندارند در کنار انواع و اقسام لوگوها و نشانه ها در سایت Visme.co وجود دارند که استفاده از آن را جذاب تر و بهتر می نمایند.

از قلم نیاندازید که استفاده از این سایت رایگان است اما اگر می خواهید محصولاتی که فراوری می کنید کیفیت بیشتری داشته باشند و یا نشانی از سایت نداشته باشند، می توانید حساب کاربری ویژه خریداری کنید.

سایت DesignCap.com

یکی دیگر از سرویس های آنلاین فوق العاده که به شما یاری می نمایند تا اینفوگرافیک های جذابی خلق کنید.

این سایت به صورت کلی یک سطح بالاتر را نشانه گرفته و به کاربر اجازه می دهد تا اینفوگرافیک های ویدیویی خیره نماینده ای بسازد که در نگاه نخست به نظر می رسد ساخت آن ها تنها با نرم افزارهای تخصصی امکان پذیر است.

تصاویر بسیار متنوعی روی سایت DesignCap.com وجود دارند که برای کاربرانی که خلاقیت خوبی دارند، کافی به نظر می رسد. اما این سرانجام ماجرا نیست. اگر به امکانات بیشتری احتیاج دارید باید هزینه کنید.

منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1483

به "بهترین اپلیکیشن هایی که می توانید با یاری آنها اینفوگرافیک بسازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین اپلیکیشن هایی که می توانید با یاری آنها اینفوگرافیک بسازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید