تا دو ماه آینده به تقاضا ها برای دوگانه سوز کردن خودرو ها پاسخ می دهیم

به گزارش لیسو، محمودیان رئیس اتحادیه کشوری سوخت های جایگزین گفت: ما با وزارت صمت هماهنگ کردیم تا بتوانیم واردات لوله مورد احتیاج را به صورت VIP انجام دهیم که اگر این اتفاق بیفتد ما نهایتا تا 2 ماه آینده بخش عمده ای از تقاضا ها برای دوگانه سوز کردن خودرو ها پاسخ می دهیم.

تا دو ماه آینده به تقاضا ها برای دوگانه سوز کردن خودرو ها پاسخ می دهیم

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، علی محمودیان رئیس اتحادیه کشوری سوخت های جایگزین و خدمات وابسته درباره شیوه صحیح اقدام متقاضیان برای دوگانه سوز کردن خودرو ها گفت: هر فردی که بخواهد خودروی خود را دوگانه سوز کند باید وارد این سامانه به نشانی irngv.ir گردد. این سامانه برای مدیریت تقاضای برای دوگانه سوز کردن خودرو ها سال گذشته طبق مصوبه هیئت دولت ایجاد شد.

وی ادامه داد: پس از ثبت نام در سامانه یک پیامک به متقاضی ارسال می گردد که پیش ثبت نام شما صورت گرفته است. متقاضی در این مرحله منتظر ارسال پیامک باشد. پس از حدود 45 روز تا 2 ماه پیامک برای متقاضی ارسال می گردد که زمان و مکان دریافت خدمات به او اطلاع داده می گردد.

محمودیان گفت: قبل از افزایش قیمت بنزین، واحد های ما با 25 درصد ظرفیت خود فعالیت می کردند. بعد از افزایش ناگهانی قیمت بنزین به صورت تمام وقت آغاز به کار کردند. یعنی ما قبل از ماجرای بنزین روزانه توانایی خدمات رسانی به 280 متقاضی را داشتیم که پس از افزایش قیمت بنزین تا 600 واحد هم افزایش پیدا نموده است. اما میزان ثبت نام متقاضیان روزانه بین 1500 تا 2000 واحد است و در نتیجه تامین قطعات آن با توجه ظرفیت فعلی ما احتیاج به زمان دارد.

*برنامه ریزی های لازم برای 85 هزار تقاضا برای دوگانه سوز کردن خودرو ها را انجام داده ایم

رئیس اتحادیه کشوری سوخت های جایگزین و خدمات وابسته گفت: تامین قطعات ما همه از تولیدکنندگان داخلی صورت می گیرد. متاسفانه یک بخشی از قطعات مورداحتیاج مثل مخزن، مواد اولیه ش وارداتی است و زمان ساختش حداقل 3 ماه طول میکشد. در نتیجه یکی از این قطعات اصلی برای دوگانه سوز کردن به چنین زمانی احتیاج دارد و علت تاخیر در پاسخگویی به متقاضیان به این قضیه ارتباط دارد.

وی اضافه نمود: من و همکاران به صورت تمام وقت در حال پیگیری هستیم تا به احتیاج متقاضیان در اسرع وقت پاسخ دهیم. حجم تقاضا بیشتر از عرضه است. از سهمیه بندی بنزین تا به الان 85 هزار تقاضا برای دوگانه سوز کردن خودرو ها داشتیم که برای آن ها برنامه ریزی لازم را انجام داده ایم.

محمودیان با تاکید بر کوشش اتحادیه سوخت های جایگزین برای پاسخگویی به احتیاج های متقاضیان گفت: ما با وزارت صمت هماهنگ کردیم تا بتوانیم واردات لوله مورد احتیاج را به صورت VIP انجام دهیم که اگر این اتفاق بیفتد ما نهایتا تا 2 ماه آینده بخش عمده ای از تقاضا ها پاسخ میدهیم.

رئیس اتحادیه کشوری سوخت های جایگزین و خدمات وابسته درباره هزینه تمام شده دوگانه سوز کردن خودرو ها برای متقاضیان گفت: سایز مخازن و نوع تکنولوژی به کار رفته در قیمت تمام شده تاثیر میگذارد و تفاوت قیمت آن از 2.5 میلیون تا 4.5 میلیون تومان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 663

به "تا دو ماه آینده به تقاضا ها برای دوگانه سوز کردن خودرو ها پاسخ می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا دو ماه آینده به تقاضا ها برای دوگانه سوز کردن خودرو ها پاسخ می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید