تست کرونای محمد محبی مثبت شد

به گزارش لیسو، تهران (پانا) -نتیجه تست کرونای محمد محبی، وینگر تیم سانتاکلارا مثبت شد و او قادر به همراهی تیمش در هفته بیستم لیگ برتر پرتغال نخواهد بود.

تست کرونای محمد محبی مثبت شد

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم پزشکی باشگاه سانتاکلارا بعد از گرفتن تست کرونا از اعضای این تیم گفت نتیجه تست محمد محبی مثبت است. این بازیکن به قرنطینه رفته و به همین علت روز سه شنبه در هفته بیستم لیگ برتر پرتغال قادر به همراهی تیمش مقابل بوآویشتا نخواهد بود.

این اتفاق در حالی برای محمد محبی رخ داده که او بعد از انتها دوران مصدومیت به ترکیب تیم سانتاکلارا راه پیدا کرده بود و در دو هفته اخیر نمایش خوبی در ترکیب این تیم داشت . محمد محبی در بازی با مورینسی در حضور 14 دقیقه ای خود در زمین موجب اخراج بازیکن حریف شد و زننده گل دوم سانتاکلارا بود. در نیمه نهایی لیگ کاپ هم در بازی با بنفیکا محمد محبی در دقایق انتهای بازی وارد میدان شد اما با وجود تلاش فراوان نتوانست جلوی شکست دو بر یک تیمش را بگیرد. البته ده نفره شدن سانتاکلارا به این تیم اجازه نداد نتیجه بازی را به تساوی بکشاند.

محمد محبی که امیدوار بود با ادامه این فرایند به ترکیب ثابت سانتاکلارا راه یابد حالا باید دو هفته در قرنطینه باشد و بعد از تست منفی در تمرینات حاضر شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: liso.ir شناسه مطلب: 1996

به "تست کرونای محمد محبی مثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونای محمد محبی مثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید